Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Green Factory stawia na cyfryzację. Firma nawiązała współpracę z Fellowmind Poland

Dostrzegając potencjał digitalizacji w sektorze przemysłu spożywczego, Green Factory podjęło decyzję o wyborze chmurowych rozwiązań biznesowych Microsoft. Firma Fellowmind Poland będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie kompleksowego projektu wdrożeniowego dla wiodącego producenta artykułów z kategorii ready to eat w Europie Środkowo-Wschodniej. Implementacja obejmie systemy Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM, w których wykorzystane zostanie również specjalistyczne oprogramowanie dla branży produktów świeżych marki Aptean.

Green Factory specjalizuje się w obszarze artykułów typu convenience w postaci świeżych, mytych i gotowych do spożycia warzyw, których produkcja odbywa się w 5 nowoczesnych zakładach zlokalizowanych na terenie 4 krajów w regionie CEE. Od 2006 r. firma konsekwentnie rozszerza swój asortyment o nowe linie produktowe dostarczane do największych sieci handlowych oraz branży HoReCa, traktując przy tym priorytetowo rozwijanie flagowej marki własnej Fit & Easy.

Poza Green Factory w skład Grupy Green Holding wchodzą również firmy oferujące komplementarne usługi: Primavega (tradycyjne uprawy i sprzedaż niemytych warzyw), Smart Vegetables Innovations (szklarniowe uprawy hydroponiczne) i Green Factory Logistics (logistyka krajowa). Spółka postanowiła zaadresować największe wyzwania związane z rozproszoną strukturą poprzez wdrożenie rozwiązań biznesowych Microsoft i Aptean przy współpracy z Fellowmind Poland.

Jako Green Factory koncentrujemy się zarówno na rynku polskim, jak i ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej. Chcemy utrzymać przy tym pozycję lidera w regionie, co zobowiązuje nas do korzystania z innowacyjnych narzędzi, będąc przykładem dla całej branży. Podjęliśmy decyzję o implementacji systemu usprawniającego funkcjonowanie naszej firmy, w czym wspiera nas Fellowmind. Wdrożenie Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM wzbogaconych o oprogramowanie Aptean umożliwia nam przede wszystkim standaryzację procesów biznesowych, uporządkowanie i zcentralizowanie zarządzania danymi, również w czasie rzeczywistym. Kluczowym obszarem było dla nas jednocześnie wypracowanie modelu referencyjnego będącego podstawą do dalszych wdrożeń systemu D365 w naszych pozostałych spółkach, ponieważ w przyszłości chcemy rozszerzać zakres współpracy – mówi Michał Wólczyński, Green Factory.

Partnerstwo w myśl koncepcji Connected Company

Fellowmind Poland, podejmując się realizacji projektu dla Green Factory, potwierdza, że rozwój oferty dla przemysłu spożywczego staje się dla firmy jednym ze strategicznych priorytetów. Wspólne działania z producentem żywności są również wynikiem połączenia sił z Aptean, czyli wiodącym dostawcą rozwiązań dla sektora Food & Beverage. Organizacja wyszła naprzeciw oczekiwaniom polskiego rynku, który dotychczas miał ograniczony dostęp do tego rodzaju systemów.

Jako Fellowmind wierzymy, że przyszłość należy do firm rozwiniętych cyfrowo, czyli organizacji, które sprawnie identyfikują nowe kierunki rozwoju, korzystają z możliwości oferowanych przez otaczający świat i nawiązują przy tym wartościowe relacje. Dzięki współpracy z Green Factory już wkrótce znacząco wpłyniemy na obraz polskiej branży przemysłu spożywczego. Chcemy współpracować długofalowo, skalując wykorzystywane rozwiązania i wspierając strategicznych klientów opracowaniem spersonalizowanego planu działania i kierunków rozwoju zgodnie z naszą strategią Connected Company. Dążymy do tego, aby poprzez spójne połączenie możliwości gwarantowanych przez technologie z kapitałem ludzkim, który stanowi najcenniejszy zasób każdej organizacji, kreować przedsiębiorstwa gotowe sprostać wyzwaniom współczesnego środowiska biznesowego – mówi Daniel Olejniczak, Fellowmind Poland.

Współpraca obu firm rozpoczęła się w czerwcu. Fellowmind Poland realizuje już pierwsze etapy wdrożenia systemu Microsoft Dynamics 365 Finance i SCM oraz oprogramowania Aptean, które wkrótce pomogą spółce osiągnąć przewagę konkurencyjną na polskim rynku, a następnie zaakcentować pozycję lidera w skali regionu CEE.