Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Gizmi Influencer Boot Camp – projekt edukacyjno-konkursowy dla twórców treści w sieci

Influncer Boot Camp

Pierwszy w Polsce projekt edukacyjno-konkursowy dla twórców treści w sieci

15 listopada br. rozpoczyna się pierwsze w Polsce wydarzenie łączące edukację z konkursem dla twórców internetowych – Influencer Boot Camp. Przez kolejne 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów. Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie konkurs, który rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do 26 grudnia 2021 roku. W jego ramach zaplanowano dwa rodzaje rankingów: główny i cztery rankingi tygodniowe. Uczestnicy mogą dołączyć do projektu na każdym etapie jego trwania. Niezależnie od pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani.  Dziś wystartowała rejestracja na wydarzenie. Finalistów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku.

Nawet popularni twórcy internetowi poszukują nowych sposobów na to, jak zamienić swoich followersów w klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto poszukiwać nowych inspiracji, pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. Gdybym zaczynał od nowa, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę, doszlifować ją – jako ekspert, jako influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja Influencer Boot Camp – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, ambasador akcji.

Organizatorzy akcji wraz z zaproszonymi do projektu ekspertami – doświadczonymi twórcami treści internetowych pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe i że nie wymaga rozbudowanych narzędzi, by stworzyć skuteczną platformę sprzedażową.

Szkolenia zostały podzielone na cztery bloki tematyczne:

  • Tworzenie i udoskonalanie własnych platform Social Media,
  • Jak budować atrakcyjne dla odbiorców treści i promować się w kanałach społecznościowych,
  • Jak od podstaw stworzyć produkt cyfrowy, który się sprzedaje,
  • Doskonalenie świadomości biznesowej w zakresie rozumienia potrzeb odbiorców.

Więcej informacji na stronie organizatora.