System CRM to narzędzie, z którym do czynienia miała każda osoba zajmująca się profesjonalnie sprzedażą — od stawiającego pierwsze kroki handlowca, aż po doświadczonego managera. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które mocno różnią się od siebie funkcjami, dlatego wybór najlepiej dopasowanego oprogramowania bywa poprzedzony długimi analizami. Wielu przedsiębiorców stawia na popularne zagraniczne narzędzia, ale warto pamiętać również o propozycjach z naszego rodzimego rynku. Godną rozważenia opcją jest Firmao — polski system CRM, którego możliwości mocno wykraczają poza sam obszar sprzedażowy.
Jak Firmao wesprze proces sprzedaży w Twojej firmie?
Najbardziej unikalną cechą omawianego narzędzia jest fakt, że łączy ono klasyczne zadania CRMu z funkcjami typowymi dla programów ERP. Taka kombinacja sprawia, że Firmao pozwala śledzić leady, analizować konwersje i przygotowywać oferty, jak każdy klasyczny system CRM, ale dodatkowo oferuje jeszcze moduł magazynu, dzięki któremu da się łatwo zarządzać produktami, ich cenami, oraz ilością na stanie. Z poziomu Firmao można również wystawić fakturę, a także eksportować zestawienia do najpopularniejszych programów księgowych, takich jak np. Comarch Optima, Symfonia czy Ramzes.
Funkcjonalność małego ERP sprawia, że omawiane narzędzie pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Klasyczny system CRM obejmuje zwykle tylko kwestie sprzedażowe, przez co team traci energię na sprawdzanie stanów magazynowych i faktur w oddzielnych programach. Dodatkowo Firmao wesprze proces sprzedaży w Twojej firmie za pomocą funkcji Callback. Gromadzi ona kluczowe dane, które klienci zostawiają w formularzach na stronie, a następnie przenosi je bezpośrednio do panelu, aby można było natychmiast działać z pozyskanym leadem. Warto wspomnieć również o opcji Livechat, dzięki której da się porozmawiać z klientem bezpośrednio z poziomu Firmao — system CRM automatycznie odnotowuje takie zdarzenie, aby w przyszłości historia kontaktu była zawsze pod ręką.
Czym Firmao wyróżnia się na tle konkurencji?
Wielu przedsiębiorców przy wyborze oprogramowania zwraca uwagę na kwestie wsparcia oferowanego przez wydawcę. Zwykle bywa ono realizowane w formie mailowej lub za pomocą systemu ticketowego, niejednokrotnie działającego ze sporym opóźnieniem. Firmao proponuje natomiast opcję czatu z supportem online — jest on oczywiście dostępny tylko w wybranych godzinach, ale nadal będzie to wygodniejsza propozycja, niż wymiana niekończących się wiadomości z działem serwisowym.
Warto również zwrócić uwagę na fakt, że omawiany system CRM ma dobrze dopracowaną aplikację mobilną — nie jest ona tylko prostym odbiciem wersji desktopowej. Jej design został starannie przemyślany, dzięki czemu można z łatwością poruszać się pomiędzy poszczególnymi modułami. Dopracowana aplikacja to spore ułatwienie zarówno dla handlowców działających w terenie, jak i managerów często pracujących w trakcie podróży służbowych. Na koniec warto jeszcze poruszyć kwestię wersji językowej — Firmao to polskie narzędzie, więc jest w pełni przetłumaczone na lokalny język, co nie zawsze bywa dostępne przy wyborze zagranicznego oprogramowania.