Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Technologie

InPost Abonamenty, nowość od InPost!

inpost abonamenty

Branża e-commerce, czyli handlu za pośrednictwem internetu, jest jedną z najszybciej rozwijających się na wielu światowych rynkach, także w Polsce. I nic dziwnego, bo coraz trudniej w dzisiejszym świecie wyobrazić sobie życie bez wygodnych i szybkich zakupów on-line. Wiele osób realizuje się też w e-handlu w roli przedsiębiorcy – a dla tych, którzy chcą zwiększyć swoje szanse na sukces w tym biznesie, firma InPost przygotowała atrakcyjną ofertę abonamentów kurierskich.

Dobry sklep internetowy – czyli jaki?

Chociaż założenie własnego e-sklepu to z pozoru dość proste przedsięwzięcie, prowadzenie go tak, aby zaczął przynosić zyski w relatywnie szybkim czasie, wymaga solidnego przygotowania, i to w kilku kluczowych kwestiach. Bez względu na to, co chcemy sprzedawać za pośrednictwem internetu,  podstawą jest oczywiście rzetelne zbadanie rynku pod kątem popytu na oferowany towar. Warto wiedzieć m.in. jak kształtują się ceny w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz to, z jak dużą konkurencją przyjdzie nam się mierzyć. Drugi wielki krok to wybór odpowiedniej platformy do sprzedaży on-line, która najlepiej sprawdzi się jako narzędzie w biznesie, który prowadzimy. I wreszcie trzecia decydująca kwestia – dobór partnerów biznesowych, bez których e-sklep nie ma szans na sprawne funkcjonowanie. Jednym z nich powinna być doświadczona firma kurierska, której powierzymy dystrybucję zamówień do klientów w całej Polsce, a czasem nawet poza granice kraju.

InPost Abonamenty – co to jest i dla kogo?

InPost Abonamenty to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców e-commerce, którym zależy na ustaleniu i utrzymaniu stałych kosztów dystrybucji przesyłek. Dzięki swojej różnorodności, opartej na kilku dostępnych opcjach, skierowana jest zarówno do firm rozpoczynających działalność w branży handlu internetowego, jak i przedsiębiorców z wieloletnim i wszechstronnym doświadczeniem w takim typie biznesu.

abonamenty kurierskie inpost

Co w praktyce oznacza abonament kurierski? To jedna umowa zarówno dla przesyłek kurierskich, jak i paczkomatowych, a dodatkowo stałe zniżki dla nadawcy na przesyłki pobraniowe tzw. COD. Przedsiębiorcy e-commerce, którzy wykupią usługę abonamentową, mają zapewnione nie tylko stałe, preferencyjne ceny na przesyłki każdego typu i o różnych gabarytach, ale także profesjonalną, dedykowaną opiekę posprzedażową Inpost do końca trwania umowy. W ramach abonamentu klienci mogą również korzystać z darmowych podjazdów kuriera nie tylko w ustalonych godzinach – ale zawsze wtedy, kiedy wymaga tego dystrybucja zamówień. Brak ukrytych kosztów możliwy jest m.in. dzięki wliczeniu w cenę opłaty paliwowej oraz przejrzystej ofercie cenowej (każda przesyłka ponad limit abonamentowy kosztuje dokładanie tyle, ile wyszczególniono w cenniku, bez ryzyka zmiany cen przez pełen okres trwania abonamentu).

Kurier w abonamencie – ile to kosztuje?

Inpost oferuje firmom cztery pakiety cenowe, z możliwością podpisania umowy na 12 lub 24 miesiące.

Są to: rekomendowany dla początkujących przedsiębiorców – MINI FIRMA 300; dla e-sklepów na etapie dynamicznego rozwoju – MIDI FIRMA 600; dla doświadczonych w handlu internetowym – MAXI FIRMA 1200 oraz MULTI FIRMA 2400 dla najaktywniejszych działaczy w tej branży. Wybrany abonament, wraz z rozwojem biznesu i wzrostem zamówień, w każdej chwili może ulec zwiększeniu, a dla klientów o specjalnych potrzebach InPost oferuje opcję przygotowania abonamentów indywidualnych.

Gwarancja ceny, pozwalająca na utrzymanie stałych miesięcznych kosztów dystrybucji paczek, a także elastyczne warunki współpracy i wygodna wysyłka towaru to cechy abonamentów kurierskich, dzięki którym Inpost może wspierać przedsiębiorców e-commerce na każdym etapie rozwoju firmy. Jest jednak jeszcze jedna korzyść, którą docenią przede wszystkim klienci e-sklepów – to ekspresowa dostawa paczek, z których aż 95% trafia do adresatów już następnego dnia po nadaniu. A to z kolei znacząco podnosi poziom satysfakcji z zakupów on-line.

Powiązane artykuły

InPost wprowadza niestandardowe formy reklamy

teoriabiznesu.pl