Od kilku godzin klienci Banku Millennium mają problem z dostępem do swojego konta. Ta nieplanowana przerwa techniczna spowodowała nawet chwilowy brak dostępu do strony internetowej.
Nie można zrealizować przelewów, ani skorzystać z podstawowych usług. Wielu klientów skarży się na dostęp do swoich usług.
Na Twiterze czytamy:
„Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem
do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia,
pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.”
Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem
do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia,
pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.— Bank Millennium (@BankMillennium) May 25, 2020
Kiedy awaria zostanie usunięta nie wiadomo.
Przy próbie wejścia na stronę internetową banku Millennium czytamy:
Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony
Nie udało się połączyć z serwerem pod adresem „www.bankmillennium.pl”.
Jeśli adres jest prawidłowy, można jeszcze spróbować:
otworzyć stronę później
sprawdzić połączenie z Internetem
jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową, sprawdzić, czy Firefox jest uprawniony do łączenia się z siecią.