W tegorocznej edycji konkursu World’s Best Digital Banks magazynu Global Finance, Bank Millennium ponownie otrzymał tytuł najlepszego konsumenckiego cyfrowego banku w Polsce (Best Consumer Digital Bank in Poland). Bank został też uznany za najlepszy w aż 13 innych kategoriach, dotyczących zarówno usług dla klientów indywidualnych, jak i firm.
– Dążenie do najwyższej jakości usług i dalsza digitalizacja, oparta m.in. o sztuczną inteligencję to nasze cele na kolejne lata. Nie ustajemy w wysiłkach, wyznaczamy kolejne zadania i konsekwentnie je realizujemy, by codzienny kontakt z bankiem był dla wszystkich klientów przyjemnością i wygodą. Wygrana w tak prestiżowym konkursie i w tak wielu kategoriach jest ukoronowaniem wysiłków całego naszego zespołu i powodem do dumy i satysfakcji – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium. – Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych banków w Polsce, potwierdzają to nagrody. Ale nie pracujemy dla nagród. Innowacyjność rozumiemy jako wprowadzanie najwyższej jakości rozwiązań, które realnie ułatwiają życie naszych klientów i są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb oraz oferowane w najlepszym dla nich miejscu i czasie. Chcemy wyznaczać nowe standardy, ale w centrum wszystkich naszych działań są klienci – podsumowuje Joao Bras Jorge.
W tegorocznej edycji konkursu World’s Best Digital Banks magazynu Global Finance, Bank Millennium ponownie otrzymał tytuł najlepszego konsumenckiego cyfrowego banku w Polsce (Best Consumer Digital Bank in Poland). Bank został też uznany za najlepszy w aż 13 innych kategoriach, dotyczących zarówno usług dla klientów indywidualnych, jak i firm.
– Dążenie do najwyższej jakości usług i dalsza digitalizacja, oparta m.in. o sztuczną inteligencję to nasze cele na kolejne lata. Nie ustajemy w wysiłkach, wyznaczamy kolejne zadania i konsekwentnie je realizujemy, by codzienny kontakt z bankiem był dla wszystkich klientów przyjemnością i wygodą. Wygrana w tak prestiżowym konkursie i w tak wielu kategoriach jest ukoronowaniem wysiłków całego naszego zespołu i powodem do dumy i satysfakcji – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium. – Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych banków w Polsce, potwierdzają to nagrody. Ale nie pracujemy dla nagród. Innowacyjność rozumiemy jako wprowadzanie najwyższej jakości rozwiązań, które realnie ułatwiają życie naszych klientów i są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb oraz oferowane w najlepszym dla nich miejscu i czasie. Chcemy wyznaczać nowe standardy, ale w centrum wszystkich naszych działań są klienci – podsumowuje Joao Bras Jorge.