Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Bezpłatny webinar Brandly360

Dynamic pricing i AI w e-commerce_webinar Brandly360

Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360 

Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricing w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych — wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12.

Praktyczne tipy w obszarze automatyzacji cen

Spotkanie online, które z ramienia Brandly360 poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży, Karol Krykwiński, pricing manager oraz zaproszeni Eksperci e-commerce: Paweł Borowik, Head of Sales ICEA i Wojciech Jażdżewski, CEO Loyalemon zostało przygotowane pod patronatem medialnym redakcji: Marketing Przy Kawie i Digital Now! Magazine. Webinar skupia się na automatyzacji cen i roli sztucznej inteligencji w e-commerce. Wydarzenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby wspólnie przyjrzeć się zaawansowanym algorytmom wykorzystującym sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe zarówno w zakresie kształtowania cen, jak i szerzej w kontekście wspierania działań w e-commerce. Prowadzący, eksperci, praktycy e-commerce wraz z uczestnikami omówią także, jak istotne jest ciągłe monitorowanie danych (które obejmuje zarówno wskaźniki rynkowe, dotyczące popytu, dostępności, a także analizę zachowań konsumentów) w kontekście skutecznego reagowania na zmienne warunki rynkowe. Zachęcając do rejestracji, Miłosz Nowakowski, prowadzący webinar, podkreśla: Biorąc pod uwagę, że innowacje technologiczne idą w parze z rozwojem e-commerce, a automatyzacja cen (szczególnie w kontekście szybkiego postępu sztucznej inteligencji) wpisuje się w ten trend, zastanowimy się, jak silna jest ta zależność. Omówimy również istotę dynamic pricingu, wyzwania i korzyści związane z dostosowaniem tego rozwiązania do e-commerce. Zastanowimy się także, gdzie przebiega granica pomiędzy tym, co w e-commerce w obszarze wsparcia sztucznej inteligencji pozostaje atrakcyjne do wykorzystania a co już konieczne i niezbędne, aby budować przewagę nad konkurencją, właściwie kształtować ofertę, a w konsekwencji skalować zyski.

Działasz w e-commerce? Dołącz do spotkania online i bezpłatnie!

Brandly360 wraz z Partnerami zapraszają do rejestracji i udziału w webinarze e-sprzedawców i osoby śledzące nowości w branży. To spotkanie dedykowane pasjonatom analityki i technologii, pricing managerom, specjalistom odpowiedzialnym za rozwój produktu, e-commerce managerom reprezentującym różne sektory e-handlu oraz rozmaite poziomy w strukturze zatrudnienia (liderów e-commerce, dyrektorów departamentów, managerów C-level, specjalistów). Organizator podzieli się praktycznymi wskazówkami i realnymi przykładami implementacji rozwiązań typu dynamic pricing. Tymczasem na wszystkich uczestników, którym zależy na skalowaniu sprzedaży, chcących pogłębić wiedzę na temat skutecznego wdrożenia strategii automatyzacji cen, czeka bonus w postaci skorzystania z konsultacji ze specjalistą Brandly360 (organizator przekaże szczegóły podczas webinaru). Weź udział w dyskursie związanym ze zwiększaniem biznesowego potencjału, monetyzowaniem wartości organizacji, skalowaniem e-firm.

  Zapisz się tutaj:

https://brandly360.com/pl/webinar-dynamic-pricing-i-ai-w-e-commerce/

Wydarzenie współtworzą

Patronat medialny:

  • Marketing Przy Kawie
  • Digital Now! Magazine

 Partnerzy:

  • ICEA
  • Loyalemon

O Brandly360

Brandly360 to unikalne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką (digital shelf) dedykowane producentom i sklepom internetowym. Produkt dostarcza rozwiązań analizujących rozmaite aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii o produktach. Rozwiązanie weryfikuje także działania promocyjne marki i jej konkurentów w sklepach internetowych, umożliwiając najbardziej efektywne pozycjonowanie w obszarze digital shelf. Celem Brandly360 jest nieustanne dostarczanie klientom danych najwyższej jakości, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.