Szukasz nowego sposobu na zaprezentowanie swojej firmy podczas różnych eventów branżowych? Nie masz pomysłu na zwiększenie rozpoznawalności marki? Sprawdź ścianki reklamowe – skuteczny sposób na to, by uspójnić i uatrakcyjnić działania reklamowe w tradycyjnym wydaniu.
Ścianki reklamowe – sposób na usprawnienie marketingu firmy
Ścianki reklamowe, znane zresztą od wielu lat już niejednokrotnie udowodniły, że proste rozwiązania są najskuteczniejsze, jeśli chodzi o działania promocyjne firmy. Uniwersalny gadżet reklamowy dostosowany do naszych potrzeb pod względem wymiarów i treści upiększy każde miejsce – od targów branżowych, przez sklep stacjonarny aż po wyspę w galerii handlowej.
Spośród wielu sposobów na zwiększenie rozpoznawalności firmy, to właśnie ścianki tekstylne – wytrzymałe i łatwe w montażu cieszą się największą popularnością. Już z dala od naszego stanowiska widać, jaka firma się wystawia, co nie tylko budzi zaufanie ale także zapewnia odpowiednią widoczność w gąszczu konkurencji.
Najważniejsze zastosowania ścianek reklamowych
Gdzie ścianki reklamowe sprawdzą się najlepiej? Przede wszystkim w miejscach, w których doświadczamy bezpośredniego kontaktu z klientem. Pierwsza myśl, która przychodzi, to oczywiście stoiska na targach branżowych, wydarzeniach biznesowych i konferencjach. To tutaj zainteresowani mają najlepszą okazję do sprawdzenia oferty naszej firmy – wykorzystajmy to, stawiając atrakcyjną wizualnie ściankę reklamową.
Ścianki tekstylne sprawdzą się także jako stała dekoracja w sklepie stacjonarnym lub w innym miejscu pobliskim naszej siedzibie. Gadżet może także posłużyć jako drogowskaz do naszego sklepu, gdy jest on zlokalizowany nieco na uboczu i obawiamy się, że klient może do nas nie trafić.
Na co zwrócić uwagę przy zakupie ścianek reklamowych
Jak wybrać najlepszą ściankę reklamową? To oczywiście zależy od naszych preferencji i potrzeb. Najważniejsze kwestie do rozpatrzenia to treść i grafika widoczna na ściance. Tutaj warto skorzystać z odpowiednich zasad identyfikacji wizualnej i zachować spójność z kolorystyką logo i naszej marki w ogóle. Wydruk może zostać wykonany jedno lub dwustronnie – tutaj decyzja uzależniona jest od zastosowania konkretnej ścianki.
Pod uwagę warto także wziąć wymiar ścianki reklamowej – 2 metry? 3 metry? A może jeszcze większa? Sprawmy, by nasze stoisko było naprawdę efektowne i dobierzmy rozmiar ścianki do naszych potrzeb. Tak wybrana ścianka reklamowa będzie nam służyć latami i zapewni stały przypływ nowych klientów.