Wiele osób bez kubka z parującą kawą lub herbatą nie wyobraża sobie poranka. Inni tylko dzięki kofeinie są w stanie przetrwać dzień pracy. Jeszcze inni uwielbiają wieczorny relaks z herbatą. Dlaczego by więc nie wykorzystać tego powszechnego uwielbienia do gorących napojów do promowania swojej firmy? Kubki reklamowe są praktyczne, estetyczne, niedrogie i stwarzają bardzo szerokie możliwości. Dowiedz się, jak je wykorzystać do promocji biznesu.
Czy warto inwestować w kubki firmowe?
Wydaje Ci się, że gadżety reklamowe to zbędny wydatek? Na pewno nie, jeśli wybierzesz inwestycję w kubki. Dlaczego? Przede wszystkim dzięki temu, że są praktyczne. Atrakcyjny, wygodny kubek, to coś, z czego chętnie będzie korzystać w zasadzie każdy. Liczy się jednak design – rozmiar, kształt kolorystyka. Zadbaj, by Twoje nadruki reklamowe na kubkach nie były zbyt nachalne, za to wyróżniały się ciekawym wyglądem, a odniesiesz sukces. Co ważne, kubki firmowe są bardzo wdzięcznym nośnikiem – ich powierzchnia reklamowa jest duża i uniwersalna. Można eksperymentować z barwami, wzorami, materiałami i rozmaitymi efektami, aby stworzyć naprawdę ciekawe gadżety, które będą prawdziwymi obiektami pożądania. Warto również pamiętać, że ceramika reklamowa stwarza bardzo szerokie możliwości wykorzystania i świetnie sprawdza się w wielu rolach.
Jak wykorzystać kubki reklamowe z logo?
Kubki reklamowe tradycyjnie wykorzystywane są przede wszystkim jako prezenty dla klientów. Można dołączać je do zamówień lub wręczać stałym usługobiorcom. Świetnie sprawdzają się także jako gadżet na eventy – będą doskonałe dla gości odwiedzających targi lub inne miejsce, w którym pojawisz się ze swoją ofertą. Kubek zabrany do domu sprawi, że obdarowany na pewno nie zapomni o Twojej firmie. Nie zgubi też takiego gadżetu, tak jak to często dzieje się z wizytówkami czy długopisami. Niewykluczone, że będzie chętnie z niego korzystał, kojarząc Twoją markę z chwilami relaksu i przyjemności. Dzięki temu na pewno to właśnie Twoją ofertę weźmie w pierwszej kolejności pod uwagę, gdy będzie rozglądał się za dostawcą usług, które oferujesz.
Ceramika reklamowa może pomóc również w budowaniu profesjonalnego wizerunku biura. Kubki firmowe na biurkach pracowników wraz z innymi elementami identyfikacji wizualnej sprawią, że klienci lub kontrahenci odwiedzający Twoją siedzibę dzięki temu mogą być bardziej skorzy do nawiązania współpracy.
Skuteczna ceramika reklamowa – liczy się design i funkcja
Wiesz już, że kubki reklamowe z logo powinny być atrakcyjne. Chodzi bowiem o to, by obdarowani używali ich z przyjemnością. Dlatego zwróć uwagę na każdy detal – od pojemności do kolorystyki. Jaskrawe barwy z reguły kojarzą się pozytywnie i wywołują uśmiech na twarzy. Z kolei biel i czerń są eleganckie i klasyczne, dlatego lepiej pasują do „poważnych” branż i firm, które chcą być właśnie tak postrzegane. Ważna jest też forma – tradycyjny kubek z uchem, kubek termiczny, a może ekologiczny bambusowy? Wszystko to wpłynie na atrakcyjność gadżetu, a także wizerunek Twojej działalności. Wiele inspiracji znajdziesz na stronie sklepu opengift.pl
Jakie powinny być nadruki reklamowe na kubkach? Wystarczy logo Twojej firmy, jednak zadbaj o to, by samo w sobie było ciekawe i atrakcyjne. Możesz jednak podejść do tematu niestandardowo, umieszczając na kubku ciekawą grafikę czy zabawne hasło, a logo potraktować jedynie jako dodatek. Twoje kubki reklamowe mogą również budzić kreatywność w obdarowanych – np. być tablicami, po których można pisać kredą. To ciekawe rozwiązanie, dzięki któremu każdy może mieć spersonalizowany gadżet i kojarzyć go właśnie z Twoją marką.