Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

LeadStar dla B2B, B2B dla LeadStar

B2B (z angielskiego business to business) to prężnie działająca branża, a skrót ten najogólniej mówiąc, oznacza wymianę dóbr lub usług między podmiotami gospodarczymi. Powiązania programu partnerskiego LeadStar.pl z branżą B2B można rozpatrywać w trzech kategoriach:

  • Wydawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą
  • Wydawców, którzy są zarejestrowani jako osoby fizyczne, ale mają możliwości dotarcia do firm
  • Firm, które chciałby zostać Reklamodawcami w LeadStar.pl

Wydawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą

Tu sprawa jest bardzo prosta: W LeadStar mogą zarejestrować się i działać nie tylko osoby fizyczne, ale i firmy zarejestrowane czy to w Polsce, czy poza terytorium Polski. Główna różnica między kontem zarejestrowanym na osobę fizyczną a firmą jest oczywista – firma za działania musi wystawić fakturę. Co jest dużą zaletą programu, nie ma to znaczącego wpływu na szybkość wypłat, które w obu przypadkach mogą być zlecane w dowolnym momencie od 1 zł, natomiast przelewy realizowane są w nawet w tym samym dniu (liczonym od momentu dostarczenia poprawnie wystawionej faktury). Dokument można wgrać na swoim koncie Wydawcy w zakładce „Wypłać prowizję” bądź dostarczyć ją droga mailową. Ponieważ obsługa programu robi co może, żeby ułatwiać swoim Wydawcom życie, we wspomnianej zakładce znajdziemy też potrzebne dane do faktury.

Wydawcy, którzy są zarejestrowani jako osoby fizyczne, ale mają możliwości dotarcia do firm

Nie trzeba mieć otwartej działalności, żeby np. prowadzić fajny blog o kontach firmowych, faktoringu, leasingu czy innych produktach skierowanych do firm. W LeadStar kampanii tego typu nie brakuję, a poniżej kilka przykładów.

  • Santander Bank Polska S.A „Konto Firmowe Godne Polecenia”
  • Pekao S.A „Konto Przekorzystne Biznes”
  • Idea Bank „Konto FIRMA+”
  • Lokalny Doradca „Kredyt dla profesjonalistów”
  • Notus „Kredyt dla firm”
  • Finea „Faktoring”
  • Play „Play dla firm”
  • UPC „Internet stacjonarny dla firm”

Oferta programów skierowanych do przedsiębiorstw jest bogata, a lista cały czas jest aktualizowana m.in. w oparciu o sugestię i potrzeby Wydawców. Kampanie rozliczane są w różnych ciekawych modelach, a wysokości stawek podlegają negocjacji. Dodatkowo standardowe stawki można podwyższyć, korzystając z akcji promocyjnych prowadzonych przez LeadStar: „Czarnego piątku” i „Bonusów miesięcznych”.

Firmy, które chciałyby zostać Reklamodawcą w LeadStar

Dla wszystkich, którzy chcą wypromować swój produkt czy usługę w Internecie, LeadStar jest idealnym miejscem. Dlaczego? Bo daje możliwość dotarcia do klientów zdywersyfikowanymi kanałami, m.in.:

  • Reklama na stronach www
  • W mediach społecznościowych
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Wysyłki mailingów

i inne.

LeadStar zrzesza obecnie ponad 30 000 Wydawców, którzy prowadzą szereg działań reklamowych, a wielu z nich to specjaliści w swojej dziedzinie. Reklamodawcy mogą liczyć na profesjonalne wsparcie Zespołu LeadStar od samego początku współpracy. Pierwszym krokiem do wdrożenia nowego Reklamodawcy jest zapoznanie się z jego ofertą. Następnie ma miejsce określenie grupy docelowej, wybór kanałów, określenie budżetu, a po załatwieniu formalności kampanie ruszają pełną parą! Nie znaczy to oczywiście, że w międzyczasie nie są optymalizowane, ale to już głównie spoczywa na barkach LeadStar.

LeadStar dla firm i nie tylko!

Dla każdego, kto ma jakiekolwiek powiązanie z branżą B2B, LeadStar ma coś ciekawego do zaoferowania, a właściwie nie tylko „coś”, a jak się okazuje bardzo wiele. Warto jednak na koniec podkreślić, że bez względu na to, czy przedmiotem Twoich zainteresowań jest branża B2B, czy B2C, LeadStar to program dla każdego. Wystarczy się zarejestrować https://leadstar.pl/ lub skontaktować np. przez formularz dostępny na stronie głównej, a dalej nawet osoby bez doświadczenia są w stanie rozpocząć swoją przygodę z LeadStar, dzięki zawsze pomocnej obsłudze programu.

Powiązane artykuły

Na czym polegają programy motywacyjne B2B?

teoriabiznesu.pl