Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Rozwijasz biznes? zdobądź dobrą bazę mailingową

baza mailingowa

Zanim zaczniesz budować listę, porozmawiajmy o kilku narzędziach, których będziesz potrzebował, aby dodać nowych subskrybentów do swojej bazy mailingowej. Po pierwsze, musisz upewnić się, że korzystasz z profesjonalnej usługi e-mail marketingu. Korzystanie z najlepszej firmy email marketingowej gwarantuje, że Twoje wiadomości nie trafią do folderu spamu. Zapewnia Ci również odpowiedni zestaw narzędzi do budowania i powiększania listy mailingowej. Teraz, gdy masz już najlepsze narzędzia, spójrzmy na niektóre z najbardziej skutecznych strategii budowania listy.

Dlaczego musisz rozwijać swoją listę e-mailową?

Więc, dlaczego zawsze należy szukać nowych sposobów, aby rozwijać swoją listę? Im więcej masz subskrybentów, tym więcej masz możliwości rezerwacji usług, sprzedaży produktów i zarabiania pieniędzy poprzez linki partnerskie i reklamy display. Twoja lista e-mailowa jest jednym z najcenniejszych aktywów, jakie posiada Twój biznes. Odbiorcy na Twojej liście e-mailowej już chcą usłyszeć od Ciebie, i są zazwyczaj najbardziej przygotowani do zakupu.

W przeciwieństwie do mediów społecznościowych czy marketingu, gdzie musisz walczyć z nieznanymi algorytmami, aby zostać dostrzeżonym, Twoja lista emailowa może wysłać wiadomość prosto do skrzynek pocztowych Twoich klientów. Kiedy większość ludzi mówi o email marketingu, zaczyna od kopiowania wiadomości, chwytliwych linii tematycznych, współczynników otwarć i śledzenia rezygnacji z subskrypcji. Zanim jednak do tego dojdzie, brakuje Ci jednego kluczowego elementu: aby wysyłać kampanie email marketingowe, potrzebujesz najpierw solidnej listy osób, do których będziesz mógł je wysłać!

Dlatego w dzisiejszym wpisie podzielimy się kilkoma sprawdzonymi i godnymi zaufania strategiami budowania listy mailingowej.

Budowanie bazy mailingowej

Chcesz zatrzymać swoich obecnych subskrybentów i sprawić, by pomogli Ci powiększyć Twoją listę? Twórz unikalną treść emaili. Jeśli Twoje emaile są zabawne, informacyjne i wartościowe, odbiorcy będą zawsze oczekiwać na nie i chętniej przekażą je swoim znajomym. To pomoże Ci zyskać rozgłos i pozyskać dodatkowych subskrybentów. Zachęcaj subskrybentów do dzielenia się i przesyłania dalej Twoich maili. Dołącz przyciski udostępniania społecznościowego i przycisk „wyślij do znajomego” do swoich e-maili marketingowych.

W ten sposób uzyskasz dostęp do znajomych, współpracowników i sieci odbiorców, co pozwoli Ci poszerzyć listę kontaktów. Włączenie linku do strony docelowej, gdzie ludzie mogą zapisać się na e-maile w podpisach e-mail wszystkich pracowników jest szybkim i łatwym sposobem, aby pomóc zbudować bazy mailingowe. Jeśli masz do zaoferowania wartościowe treści, możesz umieścić je na swojej stronie z wyskakującym okienkiem, które wymaga podania adresu e-mail i wyrażenia zgody na otrzymywanie wiadomości od Ciebie, aby użytkownik mógł je pobrać. Wymagaj adresu e-mail, aby uzyskać wycenę lub dostęp do zasobów.

Podobnie, możesz wymagać od klienta podania adresu e-mail, jeśli chce się z Tobą skontaktować w sprawie wyceny lub uzyskać dostęp do unikalnego zasobu, który Twoja firma oferuje na swojej stronie.