Franczyza jest coraz popularniejszym modelem biznesowym, po który chętnie sięgają początkujący przedsiębiorcy. Studio treningu EMS także można prowadzić w tym modelu, co jest niezwykle korzystnym rozwiązaniem dla każdego, kto dopiero chce postawić pierwsze kroki na rynku. Poniżej przedstawiamy zarys takiej współpracy.
Czym jest franczyza?
Na początek warto wyjaśnić sobie krótko, czym jest franczyza. Jest to sposób współpracy, polegający na prowadzeniu własnego przedsiębiorstwa, należącego do większej sieci i posiadającego “znany szyld”. Współpraca ta opiera się przede wszystkim na przestrzeganiu ustalonych zasad franczyzowych, w tym na kierowaniu się narzuconą etyką firmy i wykorzystywaniu przekazywanego know-how dla jej rozwoju.
Franczyza jednocześnie obniża finansową barierę wejścia na rynek i ułatwia odniesienie sukcesu bez ponoszenia większego ryzyka. W przypadku studia EMS opiera się o wkład własny rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych, a jednocześnie gwarantuje wsparcie merytoryczne, marketingowe i administracyjne.
Czym jest system EMS?
Kolejna ważna kwestia, o której warto wspomnieć, to sam system EMS. Jest to nowoczesna forma aktywności sportowej, połączonej z elektrostymulacją mięśni. Dzięki temu trening EMS jest niezwykle skuteczny i umożliwia osiągnięcie efektów szybciej, niż klasyczne treningi, a także przy znacznie mniejszym obciążeniu.
Jak w zarysie wygląda system franczyzy studia EMS?
Franczyza EMS opiera się na nawiązaniu umowy franczyzowej, w ramach której franczyzobiorca wnosi opłatę wstępną i zobowiązuje się do przestrzegania kodeksu etycznego marki, a także ścisłej współpracy pod jej szyldem. Z kolei franczyzodawca zobowiązuje się do pełnego wsparcia, od pomocy w uzyskaniu dodatkowych środków finansowych, poprzez wyposażenie studia, a na przekazaniu wiedzy, zapewnieniu marketingu i działaniach administracyjnych skończywszy.
Dokładne warunki franczyzy studia EMS
Decydując się na nawiązanie współpracy na zasadach franczyzy, możemy być pewni, że otrzymamy rzetelną wiedzę, zarówno z zakresu prowadzenia biznesu, pozyskiwania klientów, jak i z zakresu działania treningu EMS. Co więcej, franczyzobiorca pomaga w zdobyciu dofinansowań i leasingów, a także w wyborze odpowiedniego studia i jego wyposażenia.
Najważniejszym etapem jest jednak przekazywanie firmowego know-how, pozwalającego na prowadzenie studia w sposób spójny z wizją całej marki. W zakres tego szkolenia wchodzi między innymi wiedza o samym treningu, ale także o współpracy z klientami, szczególnie klientami premium.
W parze z tym idzie udział w odpowiednich działaniach marketingowych. W ich zakres wchodzi wykonanie strony internetowej i podstawowych materiałów reklamowych, takich jak na przykład ulotki. Dzięki temu, że wszystkie te elementy są przekazywane przez franczyzodawcę, młody przedsiębiorca nie musi sam poświęcać na nie uwagi, a jednocześnie ma ułatwiony start za sprawą rozpoznawalności firmy.
Co równie ważne, w ramach współpracy oferowane jest wsparcie administracyjne, w tym pomoc w prowadzeniu dokumentacji.
fot: Materiały prasowe