Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Aviva z nową kampanią. Główne przesłanie – „Poczucie bezpieczeństwa”

aviva kampania

Dziś (12.10.20) ruszyła nowa kampania wizerunkowa grupy ubezpieczeniowo – finansowej Aviva. Marka stawia na poczucie bezpieczeństwa, buduje wyraźną więź pomiędzy klientem a firmą. Głównym celem kampanii jest towarzyszenie klientom i ich wspieranie.

Nowe propozycja ubezpieczeniowa Avivy

Jolanta Karny, wiceprezes Avivy, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu opisując nową kampanie odwołuję się do zmian spowodowanych pandemią koronawirusa, nagłą zmianą naszej codzienności. Dystans społeczny i często samotność spowodowały, że ludzie zaczęli tracić nadzieje, my chcemy pokazać, że zawsze będziemy towarzyszyć swoim podopiecznym; będziemy z nimi „na dobre i na złe”. Kampania zachęca do pozytywnego patrzenia na przyszłość.

Aviva przedstawia nowe propozycje ubezpieczeniowe, tym samym nowa akcja promocyjna i jej charakter będą kontynuowane w przyszłości. Jest to nowy model komunikacji marki. Jak podkreśla Jolanta Karny „Aviva wraca do zasięgowych mediów”. Najważniejszym aspektem nowych działań ubezpieczyciela jest z pewnością ocieplenie wizerunku i podkreślenie podstawowych wartości, takich jak zaufanie klienta do marki. Według J. Karny klienci już dobrze oceniają wizerunek Avivy, bez wątpienia poprzednia akcja dotycząca bezpłatnego ubezpieczenia 29 000 medyków i pracowników ochrony zdrowia, miała ogromny wpływ na postrzeganie firmy przez społeczeństwo.

Spot reklamowy Avivy

Spotu towarzyszy utwór, swoistego rodzaju hymn lockdownu z Wielkiej Brytanii – „You’ll never walk alone”. Piosenka budzi pozytywne emocję i napawa nadzieją. Idealnie wpisuję się w charakter nowej kampanii.

W telewizji nowe spoty zadebiutują dziś (12.10.20) i będą emitowane przez sześć tygodni. Marka nie zapomniała o działaniach w internecie, w dzisiejszych czasach bowiem jest to nawet ważniejsze od działań w tradycyjnych mediach, więc kampanii towarzyszyć będą szerokie działania w mediach społecznościowych. Spoty dostępne są również na oficjalnym kanale Avivy na platformie YouTube. Za strategię i kreacje odpowiedzialna jest agencja „2012”. Planowanie i zakup mediów „Spark Foundry”. Produkcja spotów „Papaya Films”. Postprodukcja „Rio de Post”.

źródła: Aviva

Opracował: Kacper Dubicki

 

Powiązane artykuły

Co to jest franszyza redukcyjna?

teoriabiznesu.pl

Ubezpieczenie nowego samochodu – co wybrać, gdzie je wykupić?

teoriabiznesu.pl

Pośrednik nie taki straszny jak go malują.

teoriabiznesu.pl