Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Reklama

Bank Millennium najlepszym bankiem w Polsce

konto osobiste w banku Millennium

Podwójna korona dla Banku Millennium w rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”. Bank został zwycięzcą tegorocznej edycji, wygrywając w obydwu kategoriach rankingowych – „Bank dla Kowalskiego” i „Bankowość zdalna”. Bank zajął też drugie miejsce w rankingu „Forbesa” Bank Przyjazny Firmie”, awansując o kolejne dwie pozycje w stosunku do ubiegłego roku.  

 To dla nas wyjątkowe wyróżnienia i niesamowite osiągnięcie całego naszego bankowego zespołu, efekt ciężkiej pracy, profesjonalizmu i motywacji. Zdobyliśmy w tym roku wszystkie najważniejsze nagrody
w sektorze. W maju cieszyliśmy się wielkim sukcesem, jakim była wygrana w Złotym Bankierze. Dodając do listy pozostałe wyróżnienia możemy z dumą i śmiało powiedzieć, że jesteśmy najlepsi – doceniają nas klienci, rynek i branża –
mówi Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium.

Przyjazny Bank „Newsweeka” to ranking oceniający jakość obsługi klientów indywidualnych, przygotowywany w oparciu o metodę tajemniczego klienta. Ocenie poddawane są wszystkie kanały obsługi. Według organizatorów, tegoroczna podwójna korona dla Banku Millennium to wydarzenie, bo w historii rankingu miało to miejsce tylko kilka razy, po raz ostatni pod koniec ubiegłej dekady. W ich opinii, Bank Millennium od dawna prezentuje bardzo wysoki poziom usług w obu kluczowych kategoriach, od trzech lat nie schodząc podium.

Zwycięstwo Banku Millennium w kategorii „Bank dla Kowalskiego” było bezapelacyjne. Bank osiągnął
90 proc. maksymalnej liczby punktów, w większości aspektów jakości obsługi miał wynik najlepszy bądź bliski najlepszemu w całej stawce. Kluczowa była jakość obsługi. W tym roku zwiększono jej wagę, poszerzając też zakres pytań i ocen audytorów w rozmaitych aspektach tej obsługi. Zwracano szczególną uwagę na kompetencje doradców w placówkach, ich zaangażowanie w rozmowę, sposób prezentacji oferty i opłat, dociekliwość w rozpoznaniu potrzeb klienta i uważne słuchanie pytań. Mocno punktowana była też chęć pomocy w kwestiach technicznych, np. przy aktywacji aplikacji mobilnej, w podstawowych operacjach. Oceniano również kompetencje, uprzejmość i zaangażowanie pracowników infolinii oraz konsultantów udzielających odpowiedzi za pośrednictwem formularza czy czatu.

Pierwsze miejsce Banku Millennium w tej kategorii jest tym istotniejsze, że poziom obsługi w bankach
z roku na rok konsekwentnie się podnosi, a liczbę klasyfikowanych w rankingu instytucji ograniczono do dziesięciu największych i najbardziej nastawionych na doskonalenie jakości obsługi.

W kategorii „Bankowość zdalna” Bank Millennium wygrywa drugi rok z rzędu. W tej kategorii analizowano  jakość usług zdalnych. Testowano pod kątem przyjazności i funkcjonalności wszystkie kanały i narzędzia – internetowy system transakcyjny, infolinię, czat, pocztę wewnętrzną (e-mail) i zewnętrzna (ze strony www), a także aplikację mobilną. W tegorocznej edycji rankingu zwiększono dodatkowo zakres oceny pracowników obsługujących zdalne kanały kontaktu z bankiem, poszerzono też listę ocenianych funkcjonalności serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.

W tej kategorii Bank Millennium również był bezapelacyjnym zwycięzcą, zdobywając aż 91 proc. punktów. Według oceny organizatorów, przewaga banku nad kolejnym rywalem wyniosła aż ponad 26 punktów. Bank wygrał w pięciu z sześciu kategorii tego rankingu. Podkreślano, że np. w przypadku zakładania konta przez selfie, bank osiągnął ocenę bliską maksymalnej, bijąc rywali na głowę. – Podwójna korona w „Przyjaznym Banku „Newsweeka” 2023 jest w pełni zasłużona – komentują organizatorzy rankingu.

Bank Przyjazny Firmie „Forbesa” to ranking oceniający jakość obsługi klientów firmowych, przygotowywany w oparciu o metodę tajemniczego klienta. Banki zostały przetestowane pod kątem trzech profili klienta-przedsiębiorcy, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Profile różnią się między sobą poziomem doświadczenia przedsiębiorców – długością prowadzenia działalności, wysokością obrotów, liczbą zatrudnionych pracowników:

– doświadczony przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą od min. 5 lat;

– przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą od min 3 lat;

– jednoosobowa działalność gospodarcza – osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą (nikogo nie zatrudnia)

Powiązane artykuły

Bank Millennium oferuje płatność zbliżeniową kodem BLIK

teoriabiznesu.pl

Pomimo wysokiej inflacji rośnie finansowy optymizm Polaków, choć ostrożnie

teoriabiznesu.pl

Millennium Bank – Rośnie liczba klientów otwierających konto z wykorzystaniem otwartej bankowości

teoriabiznesu.pl