Katalog franczyz został stworzony z myślą o naszych czytelnikach. To właśnie z niego mogą oni zaczerpnąć wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu. Staramy się, aby nasz katalog franczyz nie służył jedynie zareklamowaniu produktu, ale przekazaniu praktycznej wiedzy osobie chcącej otworzyć własny biznes.
Franczyza oferty
Franczyzodawco – Twój pomysł z pewnością zainteresuje pewne grono odbiorców, ale możesz je poszerzyć, przekazując wraz z reklamą, praktyczne wskazówki prowadzenia działalności, niekoniecznie związanej z Twoją branżą. Wskazując na zalety własnego produktu, ale przy tym udzielając praktycznych informacji niezwiązanych z branżą jaką oferujesz ( np. jak założyć firmę, jakie są obecnie trendy w biznesie, jak zadbać o wizerunek firmy ) pomożesz czytelnikowi podjąć słuszną decyzję przy wyborze branży jaką chce się zajmować. Przedstawiając szczegółowo swoją ofertę podsuwamy czytelnikowi pomysł na biznes.
Katalog franczyz w praktyce ?
Być może otrzymałeś od nas mailową informację o tym, że jesteśmy zainteresowani umieszczeniem Twojej oferty. Chcielibyśmy aby była ona jasna i rzeczowa dla czytelnika. Dodatkowo chcielibyśmy otrzymać odpowiedź na dodatkowe pytania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, niekoniecznie związanej z Twoją branżą. W tym celu przygotowaliśmy kilka pytań, a odpowiedzi na nie zamieścimy wraz z ofertą franczyzy. Przekazując praktyczną wiedzę zjednujesz sobie czytelników, a przy okazji reklamujesz swój produkt. Na koniec wystawiamy naszą opinię na temat przedstawionego pomysłu biorąc pod uwagę jej zalety i wady.
Czytelnicy chętniej sięgają po praktyczną wiedzę, na której przekazanie warto poświęcić czas. Artykuł reklamujący franczyzę będzie miał znacznie mniejsze zainteresowanie, niż taki który wraz z reklamą przekaże praktyczną wiedzę.
Kategorie franczyz
Franczyza – handel
-artykuły spożywcze i przemysłowe
-kosmetyki
-dom i ogród
-moda
-apteki i art. zdrowotne
-telekomunikacja,
-stacje paliw i art. motoryzacyjne
– komputery i RTV AGD
– artykuły dla dzieci
Franczyza – usługi
-gastronomia
-edukacja
-finanse i bankowość
-uroda i fitness
-nieruchomości
-usługi biznesowe
-turystyka i hotele
-klienci indywidualni
-doradztwo i księgowość
-zdrowie
Omówmy franczyzę w formie wywiadu biznesowego
TeoriaBizesu.pl prowadzi wywiady biznesowe w których przedsiębiorcy przekazują praktyczną wiedze początkującym biznesmenom. Opis oferty franczyzy może zostać przedstawiony także w takiej formie. Zapraszamy do kontaktu.
Przykład wywiadu – kliknij tutaj
Pozdrawiamy – zespół teoriabiznesu.pl