Pomysł na biznes – biznes plan, franczyza

Katalog franczyz

teoriabiznesu.pl

Katalog franczyz został stworzony z myślą o naszych czytelnikach. To właśnie z niego mogą oni zaczerpnąć wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu. Mogłoby się wydawać, że jest to katalog jakich w sieci pełno, jednak staramy się aby nie służył on jedynie zareklamowaniu produktu, ale przekazaniu praktycznej wiedzy osobie chcącej otworzyć własny biznes.

W jaki sposób?

Franczyzodawco – Twój pomysł z pewnością zainteresuje pewne grono odbiorców, ale możesz je poszerzyć, przekazując wraz z reklamą praktyczne wskazówki prowadzenia działalności, niekoniecznie związanej z Twoją branżą. Wskazując na zalety własnego produktu, ale przy tym udzielając praktycznych informacji niezwiązanych z branżą jaką oferujesz ( np. jak założyć firmę, jakie są obecnie trendy w biznesie, jak zadbać o wizerunek firmy ) pomożesz czytelnikowi podjąć słuszną decyzję przy wyborze branży jaką chce się zajmować.

Co to oznacza w praktyce?

Być może otrzymałeś od nas mailową informację o tym, że jesteśmy zainteresowani umieszczeniem Twojej oferty. Chcielibyśmy aby była ona jasna i rzeczowa dla czytelnika. Dodatkowo chcielibyśmy otrzymać odpowiedź na dodatkowe pytania związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, niekoniecznie związanej z Twoją branżą. W tym celu przygotowaliśmy kilka pytań, a odpowiedzi na nie zamieścimy wraz z ofertą franczyzy. Przekazując praktyczną wiedzę zjednujesz sobie czytelników, a przy okazji reklamujesz swój produkt. Na koniec wystawiamy naszą opinię na temat przedstawionego pomysłu biorąc pod uwagę jej zalety i wady.

Czytelnicy chętniej sięgają po praktyczną wiedzę, na której przekazanie warto poświęcić czas. Artykuł reklamujący franczyze będzie miał znacznie mniejsze zainteresowanie, niż taki który wraz z reklamą przekaże praktyczną wiedzę.

Pozdrawiamy – zespół teoriabiznesu.pl