Bookero: polski start-up rewolucjonizuje zarządzanie kalendarzem przedsiębiorców. Obsługuje ponad 200 tys. rezerwacji miesięcznie
Polski start-up posiadający technologię dla firm dokonuje rewolucji na rynku rezerwacji. Bookero to innowacyjny kalendarz, który w prosty i szybki sposób pozwala zarządzać bukingami. Platforma w znacznym stopniu pomaga właścicielom biznesów w efektywnym kierowaniu firmami.
Start-up został założony przez Pawła Nowakowskiego, który jest właścicielem software house’u, gdzie wraz z doświadczonym zespołem tworzy zaawansowane systemy online do automatyzacji procesów firmowych. W 2017 roku postanowił zrewolucjonizować rynek rezerwacji online i stworzył platformę SaaS do zarządzania kalendarzami przedsiębiorców. — Znaliśmy się na technologiach, mieliśmy świetne zaplecze w postaci wykwalifikowanego zespołu IT i potrafiliśmy rozwiązywać problemy, dlatego gdy zauważyliśmy potrzebę na rynku, postanowiliśmy stworzyć system szyty na miarę — mówi Founder, Paweł Nowakowski.
To technologia all-in-one, która usprawnia proces rezerwacji i pozwala na wygodne zarządzanie. Tworzenie listy kodów rabatowych, poszerzanie parametrów rezerwacji czy ustalanie reguł cenowych to tylko kilka z wielu dostępnych dla użytkowników opcji. Dzięki możliwości zaawansowanej personalizacji formularzy firma uniknie dodatkowej komunikacji i dopytywania o szczegóły przez klientów. Bookero umożliwia także korzystanie z bezpiecznych płatności online. — Nasz system został stworzony dla każdej branży i jest mocno konfigurowalny. Do tej pory inne technologie pomijały potrzeby firm, którym zależało na czymś więcej niż tylko prostych formularzach rezerwacji — dodaje Paweł Nowakowski. Jeśli klient potrzebuje dodatkowej, niestandardowej funkcji, zespół Bookero jest w stanie spersonalizować dostępną technologię.
Automatyzacja wielu zadań m.in. wysyłania powiadomień do klienta czy ustanawiania rezerwacji cyklicznych wiąże się z oszczędnością czasu i zupełnie nową jakością obsługi klienta. Bookero analizuje indywidualne potrzeby klientów i oferuje sposób rezerwacji dopasowany do konkretnych potrzeb danego biznesu. Technologia dociera do branż, które dotychczas nie mogły korzystać z systemów rezerwacji z powodu ich ograniczeń. Narzędzie skierowane jest do szerokiej grupy docelowej, od psychologów, przez ezoteryczki i dźwiękoterapeutów, aż po managerów studia paintballowego czy właścicieli drogich jachtów. Potwierdzają to klienci, którzy zachwalają elastyczność dopasowania systemu do konkretnego modelu biznesu — Jako przychodnia lekarska mieliśmy specyficzne wymagania, ale wszystko udało się perfekcyjnie dostosować do naszych potrzeb. Zarówno ze strony administracji, jak i klientów system działa bez zarzutu. Wsparcie techniczne – niezawodne! Współpracujemy od wielu już miesięcy i nie wyobrażam sobie innej opcji — napisano w jednej z recenzji.
Start-up obsługuje aktualnie ponad 200 tysięcy rezerwacji miesięcznie i rośnie w skali kilkaset procent z roku na rok. – Nadchodzący kryzys gospodarczy jeszcze bardziej zmusi nas do optymalizacji kosztów i czasu, a to zawsze ułatwiają technologie. W Bookero dążymy do tego, by stać się liderem rozwiązań w zakresie automatyzacji obsługi rezerwacji, dlatego inwestujemy w zespół najlepszych specjalistów IT i customer service. Naszą misją jest ułatwianie życia przedsiębiorcom – mówi Paweł Nowakowski.
https://www.bookero.pl