Alior Bank na swojej stronie internetowej zapowiedział przerwę techniczną. Bank planuje zakończenie operacyjnego połączenia z oddziałem T-Mobile Usługi Bankowe. W związku z tym, dane klientów oddziału T-Mobile Usługi Bankowe zostaną przeniesione do systemów Alior Banku.
Przerwa techniczna potrwa od soboty 28.11.2020 r. od godz. 23:00 do niedzieli 29.11.2020 r. do godz. 19:00.
Jakie usługi bankowe nie będą działać?
Klienci Alior Banku musza przygotować się na problemy z dostępem do usług banku:
Karty płatnicze
Klienci Alior Banku będą mogli realizować transakcje kartami w sklepach, punktach usługowych, internecie oraz wypłacać środki z bankomatów. Możliwa będzie wpłata gotówki we wpłatomatach, przy czym środki te zostaną zaksięgowane z opóźnieniem.
Infolinia banku
Na infolinii klienci banku będą mogli zgłosić zastrzeżenie karty oraz zgłosić problemy związane z bezpieczeństwem
Numer telefonu na infolinię Alior Banku – 19 502 oraz 12 370 70 00
Bankowość elektroniczna
Nie będzie działać bankowa aplikacja mobilna, a także bankowość internetowa Alior Online, aplikacja Alior Giełda, bankowość internetowa BusinessPro.
Kantor Walutowy, a także usługi Autodealing i eFX Trader również będą niedostępne.
Klienci Alior Banku nie będą mogli korzystać z platformy Alior Trader 2 i zasilać rachunków przelewem internetowym.
Nie będzie możliwe korzystanie z szybkich płatności internetowych oraz z BLIKa.
Warto już wcześniej przygotować się na przerwę techniczną, dokonując zakupów wcześniej. Dotyczy to także wypłaty gotówki.
Przerwa techniczna potrwa od soboty 28.11.2020 r. od godz. 23:00 do niedzieli 29.11.2020 r. do godz. 19:00.