Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Trendy w przekąskach eventowych – lato 2022

Przed nami gorący okres letnich eventów. Organizacja ich to duże wyzwanie, z którym chętnie zmierzą się agencje eventowe oraz freelancerzy. Najlepszym towarzyszem wakacyjnych spotkań są przyciągające wzrok i pobudzające zmysły apetyczne przekąski. Anna Garmada z firmy Slodkie przedstawia tegorocznych mistrzów wśród słodkich i słonych brandowanych gadżetów reklamowych. W tekście znajdziesz również odpowiedź na pytanie, czego unikać podczas planowania konferencji, koncertów czy spotkań firmowych.

Sezon eventowy: czas, start!

Mogłoby się wydawać, że w czerwcu 2022 r. nie pamiętamy już o obostrzeniach, które jeszcze niedawno ograniczały nam swobodne organizowanie spotkań. Sezon na wyczekiwane, letnie eventy ruszył pełną parą, co zauważyli także producenci gadżetów reklamowych.

Od tygodni obserwujemy zwiększone zainteresowanie brandowanymi słodkościami zamawianymi na różnego rodzaju eventy. Choć czas pandemii nieco zachwiał naszym standardowym kalendarzem, to w tym roku świa promocji wrócił do swojej topowej formy z najlepszych lat sprzed 2020 roku – komentuje Anna Garmada, CEO Slodkie, producenta brandowanych słodyczy reklamowych.

Słodkości z logotypem firmy, motywem przewodnim wydarzenia czy dowolnym hasłem to dobre uzupełnienie nie tylko bieżącego wyposażenia biur, ale także planowanych wydarzeń i kampanii promocyjnych. Na jakie słodkie bądź słone przekąski stawiają w tym sezonie organizatorzy wydarzeń? I które z nich z pewnością nie zdadzą egzaminu? Sprawdźmy!

Letni mistrzowie wśród gadżetów reklamowych

  1. DRAŻETKI W STYLU „PUSH THE BUTTON – już sama nazwa brzmi interesująco. A co się pod nią kryje? Prostokątny kartonik z przekazem reklamowym i dołączonym zestawem owocowych lub miętowych drażetek. Jest to dobre rozwiązanie na przykład na letnie koncerty czy festyny.
  2. ZESTAW SŁONYCH MINI PRZEKĄSEK – wśród nich precelki, krakersy ryżowe, orzeszki ziemne w chrupiącej skorupce oraz prażona ciecierzyca. Takie zestawy doskonale sprawdzą się jako smakołyki dołączane do giftpacków dla uczestników targów czy wydarzeń sportowych. 
  3. SŁODKOŚCI W KUBECZKU – alternatywa dla słonych przekąsek w postaci apetycznego zstawu kul daktylowych z żurawiną bądź kul ziaren z suszoną morelą. Jest to doskonały zestaw na spotkania biznesowe, imprezy firmowe czy konferencje branżowe.
  4. CUKIERKI W PUSZCE – cukierki pudrowe, drażetki lub pastylki zamknięte w metalowej puszce z logotypem marki. Ten produkt sprawdzi się podczas wydarzeń na świeżym powietrzu, ponieważ można go swobodnie otworzyć, zamknąć i wrzucić do torby, nie martwiąc się, że słodkości nam się rozsypią.
  5. BATONIKI MUSLI – zdrowy, żurawinowy batonik zamknięty w opakowaniu z folii biodegradowalnej. To doskonałe rozwiązanie dla organizatorów wydarzeń, którym bliskie jest życie zgodne z naturą. To dobre rozwiązanie zarówno podczas luźnych eventów pod gołym niebem, jak i na bardziej eleganckich spotkaniach w pomieszczeniach zamkniętych.
  6. ŻELKI – brandowane żelki świetnie wpasują się w wydarzenia dla dzieci. Pektynowe cytruski czy mini misie to propozycje skrojone na letnie festyny, pikniki czy wycieczki.
  7. KARMELKI – na koniec eventowy evergreen, który od lat jest królem wielu wydarzeń w każdym sezonie. Twardy, słodki, rozpływający się w ustach karmelek, zapakowany w 100% biodegradowalną folię, to zestaw obowiązkowy również tego lata.

Co robić, a czego się wystrzegać, organizując letnie eventy?

# TAK dla wkładów chłodzących

Wielu osobom organizującym wydarzenia trudno zrezygnować z ukochanej, serwowanej w różnych wariantach i smakach czekolady. Jednak zbyt wysokie temperatury mogą być dla niektórych wyzwaniem, ponieważ czekolada dość szybko ulega roztopieniu. Co zrobić, jeśli zależy nam na czekoladowych słodkościach w środku lata?

Ważne jest właściwe zabezpieczenie produktów przed wysokimi temperaturami. W okresach letnich wysyłamy naszą czekoladę w styropianowych opakowaniach z wkładami chłodzącymi. Dzięki temu słodkości zachowują konsystencję i wygląd. Organizatorzy eventów powinni zaś zadbać na miejscu o klimatyzowane pomieszczenia, chłodnie bądź lodówki do przechowywania czekoladowych produktów – dodaje Anna Garmada.

# NIE dla marnotrawstwa

Kolejny aspekt dotyczy logistyki i ekologii. Specjaliści rekomendują, by nie wręczać nieporęcznych czy zbyt ciężkich giftpacków, szczególnie wypełnionych dziesiątkami ulotek, broszur i katalogów, które po chwili lądują w koszach. Dziś łatwo przekazać treści, nie marnując ton papieru. Można to zrobić na przykład w formie kodu QR nadrukowanego na opakowaniach gadżetów wręczanych uczestnikom.

# NIE dla chaosu

Warto dobrze przemyśleć dystrybucję giftpacków dla uczestników spotkań. Dlaczego? Rozdawanie ich na przykład tuż przed kluczową prelekcją mogłoby zagłuszyć mówcę, ponieważ to, co znajdziemy w torbie, dla niektórych osób wchodzących na salę może być niestety ważniejsze niż prezentowane treści. Szeleszczące opakowania czy szkło to również nietrafione propozycje, które będą generowały niepożądany hałas. W kontekście wydarzeń na świeżym powietrzu warto zadbać o bezpieczne rozstawienie przekąsek, standów czy roll-upów. Wiatr, deszcz czy choćby owady mogłyby zaszkodzić naszym stanowiskom.

Powiązane artykuły

Slodka ekspansja polskich gadżetów reklamowych postępuje

teoriabiznesu.pl

Firmowe upominki na 2023 rok. Premiera katalogu Novelties od SLODKIE

teoriabiznesu.pl

Noworoczna promocja dla fanów brandowanych słodyczy

teoriabiznesu.pl