Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Bezpłatny webinar – Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce?

Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce? Zapisz się na bezpłatny webinar Brandly360 i poznaj odpowiedź?

Optymalizacja digital shelf (cyfrowej półki) — konieczny do wdrożenia w e-commerce model działania oraz inwestycja, która stanowi kluczową szansę na pobudzenie biznesowej efektywności, maksymalizację sprzedaży i optymalne wykorzystanie dedykowanych rozwiązań marketingowych? Czym jest cyfrowa półka i jak w praktyczny sposób oraz efektywnie zarządzać jej złożonością, aby zbudować konkurencyjną pozycję na rynku e-commerce — te zagadnienia zaadresuje bezpłatny webinar Brandly360 Dlaczego monitoring cyfrowej półki zrewolucjonizuje Twój e-commerce, który odbędzie się 19 czerwca o godzinie 12:00.

Narzędzia sukcesu w e-commerce? Monitoring digital shelf?

Brandly360 wspiera e-commerce, dostarczając rozwiązania w zakresie monitoringu marki. Doradzając strategicznie partnerom: producentom, dystrybutorom oraz sklepom internetowym w zakresie zarządzania ofertą, dostawca oprogramowania od początku podnosi w dyskursie znaczenie optymalizacji cyfrowej półki (digital shelf). Brandly360 zwraca uwagę na znaczenie kompleksowego podejścia oraz analityki w e-commerce przez pryzmat cen, badania konkurencji, danych produktowych, dostępności, promocji, contentu. Jak podkreśla Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży: W e-commerce rywalizacja o uwagę klientów osiąga nowy poziom, postępując wraz z dynamicznym rozwojem sektora. Marki, które ignorują wartość płynącą z analizy zawartości cyfrowej półki (digital shelf) i nie weryfikują widoczności swojej i konkurencji, narażają się na ryzyko utraty szansy dotarcia do ogromnego segmentu potencjalnych klientów. W odpowiedzi na to wyzwanie, przedsiębiorcy e-commerce, zarówno producenci, sklepy jak i e-sprzedawcy, powinni stale doskonalić swoje strategie cyfrowe, aby wyróżnić się w gąszczu ofert. Wykorzystanie narzędzi monitoringu marki oraz analizy cyfrowych półek staje się kluczową taktyką w pozyskiwaniu i utrzymaniu uwagi konsumentów.

Jak tego dokonać? Od czego zacząć i jak analizować dane w praktyce, aby zarządzać ofertą w e-commerce i budować stabilny e-biznes – o tym organizator opowie podczas spotkania.

 Odpowiadasz za sprzedaż w e-commerce? Zapisz się na webinar

Spotkanie poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży Brandly360 oraz zaproszony Ekspert, Jakub Trybuła, Senior SEO Specialist w Get Noticed Agency, który rozwinie temat znaczenia contentu w optymalizacji cyfrowej półki. Odpowiadając m.in. na pytanie, jaką funkcję pełnią opisy produktów w kontekście zajmowania czołowych miejsc na cyfrowej półce? Zapraszamy do rejestracji e-sprzedawców, którzy odpowiadają za przygotowanie i implementację strategii sprzedaży w e-commerce zarówno po stronie dużych marek, jak i rozwijających się biznesów. Wiedza ta będzie przydatna dla managerów e-commerce, menedżerów kategorii, marketerów, handlowców, praktyków e-biznesu oraz wspierających e-commerce content managerów, a także dla wszystkich tych, dla których skalowanie sprzedaży jest kluczowe. Jak tego dokonać, dbając o cyfrową półkę? Dokonaj rejestracji i sprawdź.

Zarejestruj się:

https://brandly360.com/pl/webinar-dlaczego-monitoring-cyfrowej-polki-zrewolucjonizuje-twoj-e-commerce/

 Brandly360 wspierają:

Patronat medialny: Express Biznesu, e-biznes.pl

Partnerzy: Get Noticed Agency

O Brandly360

Brandly360 to unikalne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką (digital shelf) dedykowane producentom i sklepom internetowym. Produkt dostarcza rozwiązań analizujących rozmaite aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii o produktach. Rozwiązanie weryfikuje także działania promocyjne marki i jej konkurentów w sklepach internetowych, umożliwiając najbardziej efektywne pozycjonowanie w obszarze digital shelf. Celem Brandly360 jest nieustanne dostarczanie klientom danych najwyższej jakości, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.