Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy Wideo

Golden Marketing Conference za nami – podsumowanie konferencji online

gmc live 3

3 grudnia, punktualnie o  godzinie 10:00, na fan page’u oraz na kanale YouTube – Golden Marketing Conference –  odbyła się 3 edycja konferencji online GMC Live! vol. 3.

Golden Marketing Conference – podsumowanie

  • Transmisja rozpoczęła się od prelekcji „Pytania o eCommerce – jaką platformę sprzedażową wybrać?”
  • Dowiedzieliśmy się  jakie platformy sprzedażowe dostępne są na rynku,  jaka platforma sprzedażowa jest odpowiednia na dla konkretnego rodzaju eCommercu oraz o czym warto pamiętać planując rozwój eCommerce.
  • Nastepne wystapienie dotyczyło wsparcia sprzedaży w handlu elektronicznym poprzez kampanie reklamowe realizowane za pomocą takich platform jak Facebook Ads,
  • Krzysztof Marzec opowiedział natomiast o wsparciu eCommerce przez narzędzia Google.
  • Kolejny prelegent przedstawił widzom, w jaki sposób zbierać dane w czasach gdy jesteśmy mocno wyczuleni na podawanie jakichkolwiek informacji o sobie w sieci.
  • O optymalizacji w sprzedaży i pozyskiwaniu nowych źródeł mogliśmy dowiedzieć się z kolejnego wystąpienia – opowiedziała o tym Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl
  • W kolejnym wystąpieniu usłyszeliśmy ciekawe wystąpienie dotyczące ogromnego  potencjału  jaki drzemie w e-sporcie.
  • Kolejne wystąpienia dotyczyły mi.in. tego, jak wejść w branżę commerce, w czasach gdy rynek jest zapełniony wszelkiego rodzaju produktami, prawa w marketingu, oraz o błędach poznawczych wpływających na decyzje zakupowe.
  • Nie zabrakło także tematów  związanych ze współpracą z influencerami i budowanie długatrwałej strategii która zarabia.

O projekcie GMC Live!

Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który
w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany
do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.

Powiązane artykuły

GigaCon z konferencją „Data Center” – 18 listopada 2021 r.

teoriabiznesu.pl

SUMMIT EOIF – największa konferencji o elektronicznym obiegu dokumentów

teoriabiznesu.pl

KGHM Polska Miedź S.A. – Miedziowy Gigant zaprasza do udziału w hackathonie CuValley Hack 2022.

teoriabiznesu.pl