3 grudnia, punktualnie o godzinie 10:00, na fan page’u oraz na kanale YouTube – Golden Marketing Conference – odbyła się 3 edycja konferencji online GMC Live! vol. 3.
Golden Marketing Conference – podsumowanie
- Transmisja rozpoczęła się od prelekcji „Pytania o eCommerce – jaką platformę sprzedażową wybrać?”
- Dowiedzieliśmy się jakie platformy sprzedażowe dostępne są na rynku, jaka platforma sprzedażowa jest odpowiednia na dla konkretnego rodzaju eCommercu oraz o czym warto pamiętać planując rozwój eCommerce.
- Nastepne wystapienie dotyczyło wsparcia sprzedaży w handlu elektronicznym poprzez kampanie reklamowe realizowane za pomocą takich platform jak Facebook Ads,
- Krzysztof Marzec opowiedział natomiast o wsparciu eCommerce przez narzędzia Google.
- Kolejny prelegent przedstawił widzom, w jaki sposób zbierać dane w czasach gdy jesteśmy mocno wyczuleni na podawanie jakichkolwiek informacji o sobie w sieci.
- O optymalizacji w sprzedaży i pozyskiwaniu nowych źródeł mogliśmy dowiedzieć się z kolejnego wystąpienia – opowiedziała o tym Marta Burchard, Digital Specialist w ToBilet.pl
- W kolejnym wystąpieniu usłyszeliśmy ciekawe wystąpienie dotyczące ogromnego potencjału jaki drzemie w e-sporcie.
- Kolejne wystąpienia dotyczyły mi.in. tego, jak wejść w branżę commerce, w czasach gdy rynek jest zapełniony wszelkiego rodzaju produktami, prawa w marketingu, oraz o błędach poznawczych wpływających na decyzje zakupowe.
- Nie zabrakło także tematów związanych ze współpracą z influencerami i budowanie długatrwałej strategii która zarabia.
O projekcie GMC Live!
Projekt GMC Live! powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku marketingowo-eventowego, który
w czasie największych obostrzeń wynikających ze światowej pandemii został zobligowany
do przeniesienia swoich stacjonarnych spotkań na inne terminy. By móc kontynuować swoją misję prowadzenia rozmów o najnowszych trendach w branży oraz dzielić się dobrymi praktykami marketingowymi stworzyliśmy formułę spotkań online, które mają zagwarantować możliwość nieustannego wzbogacania wiedzy marketingowców i bezpłatnego podnoszenia kwalifikacji.