Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

IV edycja PROFITMEET – zwiększ zysk dzięki e-commerce

Profitmeet

Z radością informujemy, że jesteśmy Patronem już IV Edycji Profitmeet! 21-22 Lutego 2023!

Serdecznie zapraszamy was do zapisu pod linkiem: www.profitmeet.pl, czeka was ogromna dawka darmowej wiedzy, która pomoże wam zwiększyć zysk w e-commerce lub postawić pierwsze kroki w branży.

Profitmeet to wyjątkowe, darmowe wydarzenie on-line organizowane przez firmę Profitcrew, na którym będziecie mogli posłuchać najlepszych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w e – commerce.

To szansa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż na zagranicznych rynkach. Doświadczenie i wiedza gości i naszych ekspertów pomoże każdemu stać się skuteczniejszym sprzedawcą, zwiększyć zyski i ograniczyć zbędne koszty.

Dla kogo skierowane jest wydarzenie?

  • dla przedsiębiorców planujących wejść na zagraniczne platformy i zwiększyć swoje zyski;
  • dla firm szukających nowych metod rozwoju biznesu i optymalizacji pracy;
  • dla niezdecydowanych i poszukujących odpowiedzi na pytanie: Czy warto?;
  • dla właścicieli sklepów internetowych;
  • dla pasjonatów e-commerce, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat sprzedaży międzynarodowej.

Kiedy?

Konferencja Profitmeet „Zwiększ zysk dzięki e – commerce” odbędzie się już 21.02.2023 – 2202.2023!

Gdzie?

Link do darmowych zapisów znajdziecie na www.profitmeet.pl

Kto?

Kogo będziecie mogli posłuchać? Wśród naszych prelegentów znajdziecie specjalistów z wieloletnim, bezcennym doświadczeniem. Szczegóły niebawem.

O Profitcrew

Profitcrew zajmuje się wdrażaniem firm na zagraniczne rynki przez sprzedaż na marketplace’ach takich jak Amazon, eBay, Cdiscount, Kaufland czy Otto. Firma powstała w 2020 roku, ale w praktyce jej założyciele działają od 2014 roku

Zespół Profitcrew to 25 specjalistów z branży. W ciągu ostatniego roku na rynki zagraniczne wprowadziliśmy 20 polskich biznesów i wykreowaliśmy 15 brandów. Specjalizujemy się w indywidualnym podejściu do marki, a co za tym idzie do prezentacji produktu, zarówno pod kątem treści oferty jak i wizualnym. Jednak naszym największym atutem jest prowadzenie kampanii marketingowych na platformach sprzedażowych, gdzie uchodzimy za jedną z najlepszych, jeśli nie najlepszą agencję w Polsce. Nasi klienci dzięki naszym działaniom generują 200 mln PLN rocznie (rok 2021), a zarządzamy budżetami marketingowymi na poziomie przekraczającym 10 mln PLN w skali roku.

Jesteśmy oficjalnymi partnerami Amazon, Cdiscount, eBay, Kaufland i Otto.