Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Jak stworzyć dobrą przestrzeń na targach outdoorowych?

Materiał zewnętrzny

Namioty stałociśnieniowe to ciekawy sposób na ekspresową ekspozycję na targach. Szczególnie dobrze prezentują się one oczywiście na świeżym powietrzu, choć znajdą się i tacy, którzy będą chcieli je zaaranżować we wnętrzach. Do ciekawego i oryginalnego namiotu coś jednak trzeba dołożyć, aby klienci zechcieli nas odwiedzić i zostać z nami nieco dłużej.

  1. Ekspresowy namiot stałociśnieniowy
  2. Sam namiot nie wystarczy

Ekspresowy namiot stałociśnieniowy

W sezonie targowym składanie i rozkładanie stoiska pracownikom twojej firmy autentycznie może się znudzić. Jeśli jesteś przedstawicielem branży, która bierze udział w wielu outdoorowych eventach, doskonale wiesz, co mam na myśli. Stworzenie ciekawej ekspozycji firmy to zadanie wymagające zaangażowania i czasu. Jeśli pracownicy tydzień po tygodniu odwiedzają kolejne miejsca, targi, konferencje i wydarzenia w pewnym momencie tracą świeżość i siłą rzeczy nie przywiązują już takiej wagi do tworzenia przyjaznej, perfekcyjnie pod klienta przygotowanej przestrzeni. Aby uniknąć niekorzystnego efektu, warto wyposażyć ich w rozwiązania, które nie wymagają najpierw łączenia, a potem demontażu tysiąca rurek i skrawków materiału. Dlatego tak dobrym rozwiązaniem są namioty stałociśnieniowe, które możesz znaleźć na stronie Krevent – https://krevent.eu/. Gwarantują one pełną odporność na warunki atmosferyczne, do tego rozkładają się błyskawicznie i równie szybko można je złożyć. Do tego tworzą przyjazną przestrzeń, którą chce się odwiedzać. Możliwości personalizacji jest dużo, więc już sama kolorystyka, hasła, logotypy, które umieścisz na namiocie mogą działać na klienta jak magnes.

Sam namiot nie wystarczy

Namioty reklamowe z pewnością muszą być stabilne i wytrzymałe. Nie bez powodu wykonuje się je w podobnej technologii jak namioty pogrzebowe. Jedne i drugie muszą być bowiem odporne na wiatr, deszcz, słońce, muszą gwarantować bezpieczeństwo i stabilność konstrukcji. W przypadku namiotów eventowych warto jednak zadbać i o to, co jest pod namiotem. Zamiast zwykłych plastikowych, rozkładanych krzeseł, może lepiej postawić na pufy reklamowe i leżaki, które wprowadzą atmosferę luzu do toczących się w środku namiotu rozmów handlowych czy biznesowych. Kostki reklamowe, flagi, maszty – to wszystko rozwiązania, które z jednej strony przyciągają uwagę odwiedzających targi lub event gości. Z drugiej – budujące ciekawą atmosferę wokół prezentacji samej firmy. Jeśli do tego wszystkiego dodać jeszcze odrobinę roślinności lub ciekawe (najlepiej ekologiczne) prezenty dla gości – sukces stoiska murowany.