Przed nami styczniowa edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 31.01, w godzinach 15:00 – 16:35. W agendzie trendy w e-marketingu na 2023r. i aż dwie prezentacje na temat sztucznej inteligencji. Trwa rejestracja!
Podczas 35. edycji DIMAQ Voice prelegentki podsumują rok 2022 i przedstawią trendy na ten rok w digitalu, zaprezentują narzędzie do tworzenia obrazów AI, stworzą obraz reklamowy i porównają razem z nami, czy jest lepszy od agencyjnego, przedstawią prawne aspekty wykorzystywania danych w projektach sztucznej inteligencji.
Wystąpią: Urszula Salawa z RTB House, Gabi Benesz i Ada Skowronek z GoldenSubmarine, oraz Dorota Pielak, LGL – IP LAW w Warszawie.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Obowiązuje rejestracja: https://app.livewebinar.com/829-112-389/x/6VpFDP6c Zapraszamy!
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05
„Podsumowanie 2022 i trendy na 2023 w digital marketingu”
Urszula Salawa, Business Development Manager, RTB House,
Mijający rok w digital marketingu stał pod znakiem elastyczności, personalizacji, dostarczenia konsumentowi dokładnie tego czego potrzebuje bez zbędnych komunikatów, ale także śmielszego wykorzystania AI w reklamach. Co czeka marketerów oraz firmy w 2023 roku? Jakie trendy zdominują rynek online’owego marketingu?
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Podsumowanie trendów 2022
- Przedstawienie trendów na 2023
- Co nas czeka w 2023 w digital marketingu?
Prelekcja II, godz. 15:35
„Agencja czy AI – kto lepszy w kreacji reklamowej?”
Gabi Benesz, Creative Group Head i Ada Skowronek, Motion Designer, GoldenSubmarine
Czy art directorzy i graficy powinni się martwić o swoją zawodową przyszłość? Czy już wkrótce zastąpi ich sztuczna inteligencja? Poznamy narzędzie do tworzenia obrazów AI, wspólnie stworzymy obraz reklamowy i porównamy, czy jest lepszy od agencyjnego.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Mocne i słabe strony obrazów AI
Odpowiemy na pytanie z czym, na dziś AI radzi sobie znakomicie, a czego jeszcze powinna się nauczyć? Rozpatrzymy kompozycję, światła, cienie, kolory, faktury i anatomię. - Gdzie i w jaki sposób wygenerować obraz w AI?Pokażemy w jaki sposób formułować monity tekstowe dla programu, aby osiągnąć najlepsze efekty.
- Kreacja agencyjna
Wspólnie z uczestnikami opiszemy, co widzimy na obrazie stworzonym przez team kreatywny i sformułujemy jego opis dla sztucznej inteligencji. - Tworzenie kreacji przez AI
Wprowadzimy opis do programu i przejdziemy przez rozmaite iteracje obrazu. - Gdzie już jest obecna sztuczna inteligencja, a na co jeszcze czekamy?
Pokażemy, że każdy dzień przynosi coś nowego – od kolejnej, ulepszonej wersji programu, przez różnego rodzaju narzędzia wykorzystujące AI i źródła, z których być może, lada dzień będziemy mogli korzystać
Prelekcja III, godz. 16:05
„Prawne aspekty wykorzystywania danych w projektach sztucznej inteligencji, w kontekście odpowiedzialności za godną zaufania AI.”
Dorota Pielak, Partner w kancelarii prawa własności intelektualnej LGL – IP LAW w Warszawie
W projektach opartych na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym kluczową rolę odgrywają dane: jak najlepszej jakości i w jak największej ilości. Gdy dane są nieprawidłowe, wynik działania sztucznej inteligencji będzie wypaczony. Pozyskiwanie danych do projektów opartych na AI ma wiele aspektów prawnych, choćby dlatego, że różne rodzaje potrzebnych danych często będą objęte prawami własności intelektualnej osób trzecich. Prawidłowość i legalność danych w projektach AI jest istotnym elementem odpowiedzialności za tzw. godną zaufania AI, której ramy prawne tworzy właśnie Unia Europejska.
Z tej prelekcji dowiesz się:
- Kiedy dane potrzebne do rozwoju projektu AI chronione są różnymi formami własności intelektualnej, takimi jak np. bazy danych, dane osobowe, utwory, znaki towarowe; jak pozyskać poszczególne rodzaje danych chronionych.
- Przypadki danych „otwartych” – np. tzw. dozwolony użytek do celów TDM, ustawa o danych otwartych.
- Współdzielenie danych między partnerami we wspólnych lub wielostronnych projektach AI – kto ma prawa do wyników AI, kto ponosi odpowiedzialność.
- Kilka słów o zarządzaniu danymi w projektach AI na gruncie przyszłego rozporządzenia UE o AI.
Wystąp na DIMAQ Voice! Szukamy osób, które chcą dzielić się e-marketingową wiedzą!
Nieustannie przyjmujemy zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DIMAQ Voice. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie wypełniając krótki formularz i zarezerwuj swój termin w nowym roku!
Jeśli jesteś posiadaczem certyfikatu DIMAQ, możesz zdobyć nawet 40 pkt recertyfikacyjnych (25 gwarantowane, dodatkowo do 15 pkt w zależności od ocen publiczności)
Aby wystąpić DIMAQ Voice nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ. Jeśli Twoja prezentacja będzie oryginalna i spełni określone wymagania merytoryczne, na pewno odezwiemy się w celu omówienia szczegółów i zaplanowania dogodnego terminu wystąpienia.
PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.
Partner Technologiczny: LiveWebinar
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu. IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
https://iab.org.pl/
O DIMAQ
DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/