Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Gadżety i teczki reklamowe – kiedy warto z nich skorzystać?

Gadżety i teczki reklamowe

Teczka ofertowa to jeden z najpowszechniej wykorzystywanych gadżetów reklamowych. Jest ekonomiczna w produkcji, wielozadaniowa i możemy z niej korzystać zarówno sami, jak i przekazywać ją klientom przy okazji wykonania zamówienia. Dlaczego warto korzystać z tego typu materiałów promocyjnych? Ile kosztują dobrej jakości teczki ofertowe?

1. Teczki ofertowe, smycze, papeteria – czym są gadżety reklamowe?

2. Kiedy warto wykorzystać teczki reklamowe do promocji marki?

3. Druk teczek ofertowych – ile kosztuje?

Teczki ofertowe, smycze, papeteria – czym są gadżety reklamowe?

Reklama i promocja marki to jedno z podstawowych zadań marketingowych, jakie ma przed sobą każda firma funkcjonująca na rynku. Z pomocą różnych strategii i działań możemy sprawić, że klienci zapamiętają nazwę naszej firmy i będą chętniej korzystać z naszych usług. Jednym ze sposobów na promocję jest wykorzystanie gadżetów reklamowych, czyli przedmiotów codziennego użytku z logotypem marki. Zazwyczaj są to artykuły papiernicze, jak papeteria, długopisy czy teczki firmowe, ale możemy spotkać się również z wykorzystaniem wyrobów tekstylnych, jak torby na zakupy czy smycze do kluczy.

Kiedy warto wykorzystać teczki reklamowe do promocji marki?

Teczki reklamowe to praktyczny i poręczny gadżet, który możemy wykorzystać w wielu sytuacjach – przygotowywać w nich dokumentację dla klientów, dokładać do zamówień jako folder na faktury i inne materiały i tak dalej. Jest to jednocześnie produkt ekonomiczny w produkcji i łatwy do zaprojektowania, głównie ze względu na jednolitą płaską powierzchnię. Teczki ofertowe drukowane są również stosunkowo lekkie i poręczne, a także występują w wielu różnych wariantach. Dzięki temu możemy łatwo dopasować gadżet reklamowy do naszych potrzeb i uczynić go jednocześnie pożytecznym i skutecznym.

Druk teczek ofertowych – ile kosztuje?

Teczki papierowe są bardzo ekonomiczną formą promocji. W zależności od wymiarów i wielkości, a także samego nakładu (zwykle im więcej zamówimy, tym korzystniejsza cena) musimy liczyć się z kosztem rzędu od kilku do kilkunastu złotych za sztukę. Aby złożyć zamówienie musimy mieć przygotowane logo firmy oraz grafikę, którą chcemy umieścić na produkcie – w innym wypadku możliwe, że przyjdzie nam dopłacić także za projekt.

Gadżety reklamowe biurowe, jak na przykład firmowe teczki, to bardzo popularny i chętnie wykorzystywany sposób na promocję marki. Są użyteczne i jednocześnie spełniają swoje zadanie, w związku z czym stanowią bardzo dobre narzędzie marketingowe.