Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Internet

Wykorzystaj pozycjonowanie i ponoś koszty docierania tylko do tych, których łatwo skłonić do zakupu!

afterweb

Materiał Partnera

Efektywność to jeden z najważniejszych parametrów przedsięwzięć marketingowych. W przypadku klasycznych reklam, emitowanych za pomocą różnych nośników i mediów w przestrzeni publicznej, zawsze pozostanie ona ograniczona, co rodzi konieczność kosztownego podnoszenia skali takich działań. A przecież od dawna można po prostu trafić bezpośrednio do tych, których potrzebom dana oferta wychodzi naprzeciw.

Zrób z pieniędzy wydawanych na reklamę najlepszy użytek

Wszyscy dobrze wiemy, że reklam nie warto umieszczać w miejscach przypadkowych. Na uwadze należy mieć nie tylko potencjalną liczbę osób, które zdołają ją zobaczyć, ale także to, kim one będą – zwłaszcza, jeśli nasz asortyment czy usługi są specyficznej i nie stanowią odpowiedzi na powszechne, codzienne potrzeby.
Upowszechnienie się internetu sprawia, że zyskaliśmy w tym zakresie możliwości, jakie dawniej można było uważać za fantazję. Dotrzyj do tych odbiorców, którzy będą potrzebować oferowanych przez Ciebie wyrobów lub usług. Więcej – zrób to dokładnie w tym momencie, kiedy to oni sami wykazują zainteresowanie nimi i w wielu przypadkach wystarczy im już tylko podsunąć konkretną propozycję, by podjęli decyzję o zakupie. To pewny sposób na radykalny wzrost poziomu sprzedaży.
Potrzebujemy do tego tylko dwóch rzeczy. Atrakcyjnej strony internetowej i wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, bo przecież od lat to właśnie tam rozpoczynamy nie tylko zakupy internetowe, ale i poszukiwanie usług dostępnych w okolicy.

Walka o dobre pozycje wymaga nieco cierpliwości, ale się opłaca

Jak przypominają specjaliści z firmy Afterweb, zachowanie użytkowników sieci jest niezmienne od lat. Najczęściej otwierany jest tylko jeden wynik i jeśli okaże się on odpowiadać zapytaniu, na tym wyszukiwanie się kończy. Kto znajduje się poza pierwszą stroną, nie liczy się w wyścigu o klienta, również jej dół oznacza jednak wielokrotnie niższą popularność strony niż czołówka. Zdobądź ją więc i zostaw swoich rywali daleko w tyle!
Co zrobić, by szybko cieszyć się efektem? Przede wszystkim nie zwlekać z podjęciem współpracy z fachowcami. Pozycjonowanie zawsze przyniesie go bowiem dopiero po kilku miesiącach. Umiejętna strategia, jaką mogą dla nas nakreślić specjaliści o odpowiednim doświadczeniu, pozwoli nieco skrócić czas, w którym pojawi się wzrost zysku. Walka o ogólne frazy, otwierające dostęp do najszerszego grona klientów, zawsze wymaga jednak cierpliwości. Przekonaj się, że zwróci się ona z dużą nawiązką!

źródło: https://afterweb.pl/

Powiązane artykuły

O aktualizacji algorytmu Google i różnych wersjach strony opowiada Justyna Zienkiewicz

teoriabiznesu.pl

Jak zdobywać ruch z wyszukiwarek? Wywiad z przedstawicielem agencji marketingowej LTB

teoriabiznesu.pl

O domenach internetowych wiedzą wszystko – wywiad z przedstawicielem home.pl

teoriabiznesu.pl