Santander Bank Polska poinformował dzisiaj na swoim Facebookowym profilu o przewidywanej przerwie technicznej dla niektórych usług. Prace konserwacyjne planowane są z 11/12 maja 2019 roku. W określonych godzinach użytkownicy mogą mieć problem z dostępem do usług związanych z bankowością mobilną i internetową. Szczegóły poniżej.
Ograniczony dostęp do usług Banku Santander
Przerwa w dostępie dosięgnie takich usług jak:
– przelewy natychmiastowe ( godziny 22:30 – 10:00 )
– płatność za usługi i zakupy w sklepach internetowych szybkim przelewem – Przelewy24 ( godziny 22:30 – 10:00 )
– usługi BLIK ( godziny 22:30 – 10:00 )
– bankowość internetowa i aplikacja mobilna banku ( 00:00 – 10:00 )
Użytkownicy banku Santander zachęcani są do zrealizowania wszystkich płatności poza godzinami przerwy technicznej.
Przerwa w dostępie do usług nie będzie miała wpływu na płatność kartą, jednak należy zwrócić uwagę na saldo, ponieważ nie będzie ono aktualizowane wraz z wykonaniem transakcji.
Bank Santander zachęca do zabezpieczenia się na wszelki wypadek w gotówkę, w celu uniknięcia nieprzyjemności związanych z brakiem środków na koncie.
Czym spowodowane są przerwy techniczne? Planowane przerywy w dostępie do niektórych usług bankowych spowodowane są wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań dla Klientów.