Ważne – 16.09.2019 r
Nie działa BLIK i IKO
Bank poinformował na swoim facebookowym profilu o tym, że aplikacja IKO działa w trybie ograniczonym do płatności kodami BLIK i wypłat z bankomatów. Klienci zgłaszają jednak problemy z funkcjonowaniem opcji BLIK
Więcej tutaj: Nie działa IKO i BLIK w banku PKO
W niedziele 15 września od godziny 00:00 PKO Bank Polski zaplanował prace modernizacyjne, a co za tym idzie przerwę techniczną. Nie będą dostępne usługi banku. Z jakich usług nie skorzystają klienci banku?
Niedostępne usługi
Klienci Banku PKO B.P. już tej nocy nie skorzystają z następujących usług bankowych.
- od godz. 00:00 do godz. 12:00 nie klienci nie będą mogli skorzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes a także nie zrealizują płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”
- od godz. 0:00 do godz. 4:00 nie będzie można skorzystać z aplikacji aplikacja IKO
- a od godz. 4:00 do 12:00 działanie aplikacji IKO będzie ograniczone do wypłat z bankomatów, płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą BLIK
Podczas przerwy technicznej karty płatnicze będą działać bez problemu.
Więcej informacji na temat planowanej przerwy technicznej znajduje się na stronie banku: https://www.pkobp.pl