Dziś większość szanujących się biznesów to zdecydowanie e-biznesy. By mogły zaistnieć w świadomości odbiorców, muszą się czymś wyróżnić, być co najmniej dobre i zbudowane na solidnych podstawach. Jednym z jej elementów jest wiedza i doświadczenie ekspertów z rozmaitych dziedzin, od SEO, przez social media, po prawo, czy business development. Podcasty, webinary, blogi – oferta w sieci jest bogata, lecz rozproszona, a wybór tego właściwego jest i trudny i często chybiony. Odpowiedzią na potrzebę fachowej, dedykowanej porady w jednym miejscu jest mentoring online.
Wiedza jest w cenie
Wiedzą chcemy się dzielić, wiedzę chłoniemy i potrzebujemy tej jak najbardziej aktualnej. Dziś trendy w e-biznesie wyznaczają social media i wizualny przekaz, które jak wody potrzebują doświadczeń blogerów, influencerów, założycieli startupów, czy specjalistów od marketingu. W klawo znajdziemy bazę ekspertów z każdego newralgicznego biznesowego zakresu, którzy chętnie wymienią się informacjami podczas indywidualnych konsultacji online. Wystarczy wybrać mentora z dziedziny, która nas interesuje, zarezerwować termin i opłacić konsultację zgodnie ze stawką ustaloną przez specjalistę. Platforma została stworzona przez speców dla speców, odpowiadających na potrzeby współczesnej przedsiębiorczości. Do współpracy przy projekcie stale zapraszani są profesjonalni autorzy podcastów, treści YouTube i Instagram, założyciele startupów, fachowcy od SEO, SEM, Social Media, UX, prawa i marketingu. Podczas rozmowy wideo można zapytać o dowolną kwestię z ciekawiącego nas obszaru specjalizacji, wymieniać się spostrzeżeniami i materiałami w formie załączników.
Jest sukces, jest klawo!
Opcji mentoringu online powinni przyjrzeć się przyszli i obecni założyciele startupów, którzy pragną zweryfikować swoje koncepcje, ale i na poważnie myślą o skalowaniu, modelu biznesowym, czy pivocie. To także rozwiązanie dedykowane twórcom treści, blogerom i projektantom, którym nie brak pomysłów, lecz monetyzacji działań i wymiernego sukcesu. Kreatywne umysły szukają inspiracji, ale przede wszystkim merytorycznych wskazówek, które realnie wesprą je w podejmowaniu kolejnych przedsiębiorczych kroków. Brainstorming idei podczas wideokonsultacji z wybranym ekspertem pozwala zderzyć teorię z ugruntowaną wiedzą praktyka. To skondensowana dawka informacji klasy premium podczas zupełnie prywatnej rozmowy w cztery oczy z konkretnym mentorem z interesującej nas branży. Prawdziwi wyjadacze tematu na prywatnym webinarze.
Profesjonalny wizerunek i prosperowanie marki to suma kwalifikacji autorytetów z wielu różnych dziedzin. Warto więc pokusić się o w pełni profesjonalną konsultację z ekspertami, którzy podzielą się unikalnymi doświadczeniami i otworzą nam oczy na istotne aspekty funkcjonowania biznesu.