Współpraca medialna
Wczoraj wystartowała druga edycja kampanii crossmediowej Cyberbezpieczna firma. W Gazecie Wyborczej mogliście odnaleźć dodatek tematyczny autorstwa Space Press. Organizatorzy mając na uwadze, iż czasy, w których żyjemy wymagają od przedsiębiorców wpisania praktyk cyberbezpieczeństwa w standardy firmy, postanowili kontynuować projekt mający na celu uświadomienie przedstawicieli biznesu.
Cyber zagrożenia w biznesie
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości oraz przekazanie przedsiębiorcom informacji o cyber zagrożeniach w biznesie, wskazanie rozwiązań, dzięki którym poprawią bezpieczeństwo danych, oraz wymienienie trendów i nowinek na rynku.
Do kogo więc kierowana jest kampania? Przede wszystkim do przedsiębiorców mających na uwadze bezpieczeństwo firmowych informacji oraz dążących do zabezpieczenia know-how, świadczonych usług lub proponowanych produktów.
Partnerem kampanii jest Pentesters który mówi nam, jak i dlaczego powinniśmy wykonywać testy DDoS.
Więcej informacji na stronie http://spacepress.pl/