Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

ING Bank Śląski w trosce o pracowników i klientów

ing bank

 ING Bank Śląski wprowadza nowe zasady działania, w związku z pandemią COVID-19.

Rozwijająca się sytuacja wciąż zmusza firmy i pracodawców do podejmowania coraz to nowych rozwiązań. Zazwyczaj mają one na calu dobro i bezpieczeństwo klienta. Bank ING zapowiedział, iż już w poniedziałek, 19 października 2020 roku, wejdą w życie nowe zasady. Oddziały na terenie całej Polski czynne będą od godziny 10 do 15. Dotyczy to placówek mieszczących się poza centrami handlowymi. Oddziały w galeriach mogą być natomiast czynne krócej niż inne, znajdujące się tam sklepy. Wprowadzając nowe obostrzenia, bank podkreśla, iż większość spraw klienci mogą rozwiązać samodzielnie, dzięki aplikacji internetowej lub mobilnej. Zmniejsza to ryzyko zarówno dla klientów, jak i pracowników Banku Śląskiego. Do informacji o zmianach w godzinach pracy ING dołączyło prośbę, by osoby czujące się źle bądź mające objawy koronawirusa, nie odwiedzały oddziałów stacjonarnych. Dokładne informacje, dotyczące placówek w poszczególnych miastach, można pozyskać na stronie banku.

Zasady panujące w placówkach ING Banku

W przypadku osobistego udania się do oddziału obowiązuje przestrzeganie poszczególnych zasad. Zależnie od wielkości placówki oraz liczby oczekujących osób, w oddziale może przebywać jednocześnie od 2 do 6 klientów. Konieczne jest także zakrywanie ust i nosa, przy pomocy odzieży bądź maski ochronnej. Klienci niebędący akurat obsługiwani powinni czekać na zewnątrz banku do momentu, aż zostaną poproszeni przez specjalistę. Wewnątrz zalecana jest dezynfekcja dłoni. Bank Śląski zapewnia jednocześnie, iż sprzęty znajdujące się w oddziale regularnie są regularnie odkażane, a stanowiska oddzielone osłonami z plexi.

Godziny dla seniorów

Równie ważnym krokiem w kierunku bezpieczeństwa jest powrót godzin dla seniorów. Wiąże się to z szybko rosnącą liczbą zarażonych koronawirusem i wytycznymi ogłoszonymi przez rząd. Osoby starsze będą mogły bezpiecznie skorzystać z usług, także bankowych, między godziną 10 a 12. Przestrzeganie tych oraz nowo wprowadzanych wytycznych, ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa zarówno klientów, jak i pracowników placówek banku.

Opracowała: Emilia Niedbała

Powiązane artykuły

Prace serwisowe i przerwa techniczna w ING Bank Śląski

teoriabiznesu.pl

Od kiedy kwarantanna narodowa? Co z Sylwestrem i hotelami?

teoriabiznesu.pl

Santander, mBank i PKO ostrzegają przed fałszywymi wiadomościami SMS

teoriabiznesu.pl