mBank w swojej aplikacji mobilnej dodał niewielką ikonę lupy, dzięki czemu klient będzie miał dostęp do odświeżonej sekcji pomocy, wyposażonej w opcję wyszukiwania tematów działającą na zasadzie znanych wyszukiwarek internetowych.
Nowy ekran składa się z trzech elementów:
- Wyszukiwarki
- Trzech najczęściej zadawanych pytań
- Sekcji „Kontaktu i reklamacji”
Dzięki tym funkcjom, klient mBanku korzystający z bankowej aplikacji mobilnej, będzie mógł wpisać pojedyncze słowa, lub zwroty, podobnie jak w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki tej nowej opcji, klienci otrzymają także odpowiedzi na swoje pytania bez konieczności kontaktu z konsultantem.
Jak podje mBank:
Można wyszukać m.in. różne ekrany i funkcje aplikacji mobilnej, ale też zadać pytania (np. o sesje wychodzące i przychodzące) i uzyskać odpowiedzi na nie.
Po wyszukaniu na ekranie pokazuje się lista wyników. Mechanizm wyszukiwarki zaplanowany jest w taki sposób, aby uczył się od klientów. Jego baza będzie nieustannie poszerzana, aby obsługiwać zapytania w coraz większym zakresie i coraz bardziej precyzyjnie.
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowo funkcja będzie zawierać najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. 3 z nich będą się zmieniać w czasie i inaczej mogą wyglądać na kontach indywidualnych, a inaczej na kontach firmowych.
Dzięki nowym elementom i sekcji „Kontakt”, przeniesionej do dolnej części ekranu, jest możliwość składania reklamacji wprost z aplikacji mobilnej.