Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Technologie

mBank z nowościami w aplikacji mobilnej – ikona lupy

aplikacja mbank

mBank w swojej aplikacji mobilnej dodał niewielką ikonę lupy, dzięki czemu klient będzie miał dostęp do odświeżonej sekcji pomocy, wyposażonej w opcję wyszukiwania tematów działającą na zasadzie znanych wyszukiwarek internetowych.

Nowy ekran składa się z trzech elementów:

  1. Wyszukiwarki
  2. Trzech najczęściej zadawanych pytań
  3. Sekcji „Kontaktu i reklamacji”

Dzięki tym funkcjom, klient mBanku korzystający z bankowej aplikacji mobilnej, będzie mógł wpisać pojedyncze słowa, lub zwroty, podobnie jak w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki tej nowej opcji, klienci otrzymają także odpowiedzi na swoje pytania bez konieczności kontaktu z konsultantem.

Jak podje mBank:

Można wyszukać m.in. różne ekrany i funkcje aplikacji mobilnej, ale też zadać pytania (np. o sesje wychodzące i przychodzące) i uzyskać odpowiedzi na nie.

Po wyszukaniu na ekranie pokazuje się lista wyników. Mechanizm wyszukiwarki zaplanowany jest w taki sposób, aby uczył się od klientów. Jego baza będzie nieustannie poszerzana, aby obsługiwać zapytania w coraz większym zakresie i coraz bardziej precyzyjnie.

Najczęściej zadawane pytania

Dodatkowo funkcja będzie zawierać najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. 3 z nich będą się zmieniać w czasie i inaczej mogą wyglądać na kontach indywidualnych, a inaczej na kontach firmowych.

Dzięki nowym elementom i sekcji „Kontakt”, przeniesionej do dolnej części ekranu, jest możliwość składania reklamacji wprost z aplikacji mobilnej.

Powiązane artykuły

Fałszywe linki wyłudzające dane – mBank ostrzega przed oszustami

teoriabiznesu.pl

Santander – nie działa aplikacja mobilna

teoriabiznesu.pl

mBank / Santander / PKO BP – Sesje przelewów wychodzących i przychodzących

teoriabiznesu.pl