mBank zapowiedział, że w najbliższy weekend, tj. z 26 na 27 września 2020 roku, przeprowadzone będą prace techniczne, co oznacza że nie zadziałają podstawowe usługi bankowe.
Usługi mBanku nie będą działać
Klienci mBanku musza przygotować się na przerwę techniczną, która uniemożliwi dostęp do takich usług jak:
- Karty
- Serwis transakcyjny
- Aplikacja mobilna
- mLinia
- MSP i Korporacje
Karty
Od godziny 02:00 – 07:00 klienci mBanku nie zapłacą kartą, nie wypłacą gotówki z bankomatu, a także nie skorzystają z wpłatomatu. Nie będzie możliwe dokonanie płatności za zakupy w internecie godzinach 02:00 – 09:00.
Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna
Przerwa techniczna uniemożliwi dostęp do aplikacji mobilnej, a także do serwisu transakcyjnego. Od godziny 02:00 – 09:00 klienci mBanku nie zalogują się na swoje konto w internecie, a w godzinach 01:30 – 09:30 nie złożą żadnego wniosku. Pomiędzy 02:00 – 09:00 niemożliwe będzie skorzystanie z bankowej aplikacji mobilnej. Brak dostępu do aplikacji mobilnej oznacza, ze nie skorzystamy z płatności za pomocą kodu BLIK.
mLinia
Klienci Banku nie zrealizują żadnej operacji za pomocą mLinii. Podczas planowanej przerwy technicznej, pracownicy mLinii nie mają wglądu do danych związanych z kontem.
MSP i Korporacje
Od godziny 02:00 – 07:00 nie będą działały karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. Za zakupy w internecie nie zapłacisz w godzinach 02:00 – 09:00. Pozostałe kanały dostępu, w tym mBank CompanyNet będą działały bez zmian.
Więcej informacji na temat planowanej przerwy w dostawie usług mBanku znajduje się na stronie: mBank.pl