Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Santander Bank – nie działają niektóre usługi, w tym aplikacja mobilna

Santander bank

Klienci Santander Bank Polska skarżą się na niedziałające usługi, w tym aplikacje mobilną. Płatności za pomocą kart powinny funkcjonować bez problemu. Chociaż Santander przestał informować o przerwach technicznych w osobnych postach na Facebooku, klienci żalą się na niedziałające usługi w komentarzach pod innymi postami.

Nie działa aplikacja mobilna i przelew BLIK

Klienci Santander Bank Polska skarżą się głownie na częstotliwość awarii, ale także na obsługę klienta. Kopiowane regułki będące odpowiedzią na problemy klientów są niewystarczające. W tej chwili problemem może być dostęp do aplikacji mobilnej, kody SMS i przelewy BLIK.

Niestety z odpowiedzi Banku Santander nie wynika za wiele, jedynie fakt, że awaria zostanie usunięta najszybciej jak to możliwe.

Co tym myślisz? Skomentuj post na naszym Facebookowym profilu

Powiązane artykuły

Nawet 800 zł na kartę kredytową Visa w Santanderze

teoriabiznesu.pl

17 i 18 maja przerwa techniczna w Santander Banku

teoriabiznesu.pl

Santander, mBank i PKO ostrzegają przed fałszywymi wiadomościami SMS

teoriabiznesu.pl