Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

Santander Bank – nie działają niektóre usługi, w tym aplikacja mobilna

Santander bank

Klienci Santander Bank Polska skarżą się na niedziałające usługi, w tym aplikacje mobilną. Płatności za pomocą kart powinny funkcjonować bez problemu. Chociaż Santander przestał informować o przerwach technicznych w osobnych postach na Facebooku, klienci żalą się na niedziałające usługi w komentarzach pod innymi postami.

Nie działa aplikacja mobilna i przelew BLIK

Klienci Santander Bank Polska skarżą się głownie na częstotliwość awarii, ale także na obsługę klienta. Kopiowane regułki będące odpowiedzią na problemy klientów są niewystarczające. W tej chwili problemem może być dostęp do aplikacji mobilnej, kody SMS i przelewy BLIK.

Niestety z odpowiedzi Banku Santander nie wynika za wiele, jedynie fakt, że awaria zostanie usunięta najszybciej jak to możliwe.

Co tym myślisz? Skomentuj post na naszym Facebookowym profilu

Powiązane artykuły

mBank – Przerwa w dostępie do usług

teoriabiznesu.pl

Przerwa techniczna systemu viaTOLL

teoriabiznesu.pl

Zakup mieszkania na rynku pierwotnym

teoriabiznesu.pl