Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności

home.pl i CDA rozpoczynają współpracę

home.pl i cda

Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.

Współpraca home.pl i CDA

Współpraca pomiędzy home.pl i CDA zakłada dystrybucję kodów przedpłaconych, które umożliwią korzystanie z bogatej oferty wideo na żądanie w serwisie CDA Premium. Kody prepaid to pierwsze produkty z branży rozrywkowej dostępne w serwisie home.pl.

– To kolejny krok w kierunku rozwoju oferty marketplace w home.pl – mówi Beniamin Krupowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu w home.pl. – Dostrzegamy potencjał i dynamikę rozwoju internetowej branży rozrywkowej. Dlatego wzbogacamy naszą ofertę o produkty pozabiznesowe, z których korzystają także właściciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich pracownicy. Pierwszym jest CDA Premium, ale w planach mamy kolejne.

Kody dostępowe w home.pl

Kody dostępowe w ofercie home.pl są od 21 lutego br. Po ich zakupie użytkownicy CDA będą mogli aktywować dostęp do płatnych treści wideo na stronie www.cda.pl/premium, bez konieczności wpisywania danych swoich kart płatniczych. Bibliotekę CDA Premium stanowi ponad 7 tys. licencjonowanych filmów wśród których można znaleźć zarówno najpopularniejsze gatunki filmowe, jak i pozycje dla bardziej wymagających kinomanów.
– Współpraca z home.pl stanowi istotny element strategii rozwoju w zakresie budowania nowych kanałów sprzedaży usług spółki – mówi Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu i rzecznik prasowy CDA. – Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych użytkowników i ułatwiamy dostęp do naszych treści.

W sierpniu 2019 CDA podobną współpracę nawiązało z firmą Euronet, która oferuje dostęp do abonamentów premium między innymi w sklepach stacjonarnych, salonikach prasowych i na stacjach benzynowych.

home.pl to największy w Polsce dostawca usług internetowych, z których na co dzień korzysta ponad 300 tys. klientów. Serwis cda.pl każdego miesiąca odwiedza ponad osiem milionów internautów, a liczba generowanych odsłon przekracza sto milionów.

Powiązane artykuły

home.pl zadba o bezpieczeństwo strony internetowej

teoriabiznesu.pl

O domenach internetowych wiedzą wszystko – wywiad z przedstawicielem home.pl

teoriabiznesu.pl

Jak budować trwałe relacje z klientami i sprzedawać więcej?

teoriabiznesu.pl