Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice

DIMAQ

Weź udział w marcowym DIMAQ Voice! Reklama DOOH, cookies i Google Analytics 4 w agendzie spotkania.

Przed nami 37. edycja DIMAQ Voice, która odbędzie się już 28 marca, w godzinach 15:00 – 16:35. Zapraszamy do wysłuchania trzech prelekcji na temat: reklamy digital OOH, alternatyw do cookies i wdrażania Google Analytics 4. Wydarzenie odbywa się online. Trwa bezpłatna rejestracja.

W marcowej edycji wystąpią:  Radosław Gołąb z AMS S.A,  Damian Rezner z Screen Network, Marcin Czachorowski z Equativ oraz Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, Analityczny.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się: https://app.livewebinar.com/467-705-504

Prelekcja I, godz. 15:05

„Poznaj świat reklamy Digital Out of Home”

Radosław Gołąb, Dyrektor ds. rozwoju oferty digital, AMS S.A i Damian Rezner, Dyrektor ds. operacyjnych / Członek Zarządu Screen Network.

Digital Out of Home to najmłodsze medium reklamowe w media miksie. Ostatnie 2 lata pokazują, że jego udział w rynku bardzo dynamicznie rośnie. Takie dane nie są zaskoczeniem bowiem Digital OOH łącząc w sobie najlepsze cechy reklamy Out of Home oraz reklamy internetowej. W prezentacji pokażemy czym jest Digital OOH, a także zaprezentujemy najbardziej efektowne realizacje reklamowe z kraju i ze świata.

Z tej prelekcji dowiesz się:

– czym jest reklama digital OOH i jaki ma potencjał
– sposoby wykorzystania reklama digital OOH
– jakie są najlepsze realizacje tego typu reklam.

Prelekcja II, godz. 15:35

„Przygotuj się już dziś na jutro bez cookies”

Marcin Czachorowski, Senior Manager, Demand Partnerships CEE Equativ

Zniknięcie 3rd party cookies staje się faktem a identyfikacja użytkownika i monitorowanie kampanii będzie niebawem nie lada wyzwaniem. Poznaj cztery rozwiązania, które pomogą Ci w rzeczywistości cookieless.

Z tej prelekcji dowiesz się:

– czym są alternative IDs  (niedaleko pada jabłko od jabłoni)
– na czym polega targetowanie semantyczno-kontekstowe wsparte AI
– jak efektywnie wykorzystywać 1st party data
– ID-less – czy można targetować?

Prelekcja III, godz. 16:05

„Czy Google Analytics 4 da się lubić?

Mateusz Muryjas, Trener DIMAQ, praktyk strategii i narzędzi analitycznych, Analityczny

Jedni je pokochali, inni znienawidzili. Google Analytics 4, bo o nim mowa, to nowa wersja najpopularniejszego wśród marketerów narzędzia używanego do mierzenia zachowań użytkowników on-line. Podczas DIMAQ Voice opowiem, w jaki sposób płynnie przejść migrację z dobrze znanej nam wersji Universal Analytics i wykorzystać funkcjonalności, które oferuje GA4 w codziennej pracy marketera. Nie będzie łatwo, ale będzie warto!

Z tej prelekcji dowiesz się:

– jakie są różnice między Google Analytics 4 a. Universal Analytics
– dlaczego warto korzystać z Google Analytics 4
– jak przeprowadzić migrację z Universal Analytics do Google Analytics 4
– jakie są najczęstsze błędy podczas wdrożenia Google Analytics 4

Bądź na bieżąco z DIMAQ Voice! Dołącz do wydarzeń na Facebooku i LinkedIn i otrzymuj informacje jako pierwszy/a!

PARTNER WYDARZENIA: GoldenSubmarine, Rocket Jobs

PATRONAT MEDIALNY NAD WYDARZENIEM OBJĘLI: NowyMarketing, Medialna Perspektywa, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, sprawny.marketing, Siła Nauki, Samodzielny Przedsiębiorca, Teoria Biznesu.

Partner Technologiczny: LiveWebinar

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (IAB MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.  IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej, Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

O DIMAQ

 DIMAQ to międzynarodowy program certyfikacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Dostępny Został opracowany przez ekspertów IAB Polska i wdrożony pod koniec 2015 roku. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w 9 europejskich krajach: Polsce, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Słowacji oraz na Cyprze). Egzamin weryfikuje wiedzę z zakresu marketingu cyfrowego na poziomie ogólnym i obejmuje zagadnienia z 12 obszarów, to m.in. strategia i planowanie, display advertising, social media i content marketing, mobile marketing, prawo w internecie, e-commerce, programmatic, analityka. Certyfikat – zgodny z założeniami Europejskiej Ramy Kwalifikacji jest ograniczony czasowo ze względuna dynamicznie rozwijającą się branżę marketingu cyfrowego. Po dwóch latach należy ponownie przystąpić do egzaminu bądź przedłużyć ważność certyfikatu poprzez uczestnictwo w programie recertyfikacji. https://dimaq.pl/