Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Firma

Urządzamy domowe biuro. Czego nie może w nim zabraknąć?

W czasach, gdy ogromna część osób przeniosła swoje życie zawodowe do przestrzeni domowej, niezwykle ważne stało się oddzielenie sfery służbowej od prywatnej. Przed przedsiębiorcami, ale też pracownikami etatowymi stoją nowe wyzwania w zakresie zagospodarowania domowego biura, gabinetu czy chociażby wydzielonego do tego celu kącika pracy. Zobacz, jak uchronić dokumenty przed przypadkowym poplamieniem kawą, pomięciem przez hasające wokół Ciebie dzieci czy przed nieumyślnym wyrzuceniem faktur i umów do kosza. Z zestawem artykułów biurowych na pewno będzie Ci prościej.

Zapanuj nad dokumentami, zanim to one przejmą władzę nad Tobą!

Każdego miesiąca otrzymujesz nowe faktury, rachunki, potwierdzenia przelewów, dyspozycje wypłat, umowy – papierów zbiera się całe mnóstwo. Jeśli nie zadbasz o ich uporządkowanie i posegregowanie, za chwile przestaniesz się w nich odnajdywać. Zapanowanie nad dokumentami papierowymi pozwoli Ci łatwo i bez stresu znaleźć wszelkie niezbędne kwitki, gdy zajdzie konieczność nagłego odniesienia się do nich.

Segregator no.1 – niezawodny do posegregowania dokumentów firmowych

Prowadzisz biuro architektoniczne, firmę zajmującą się usługami z zakresu sprzątania, a może kawiarnię? Niezależnie od formy prowadzonego biznesu masz prawny obowiązek przechowywania umów, faktur, rachunków, ale też dokumentów księgowych, potwierdzenia przelewów do ZUS, rocznych zeznań podatkowych i wielu innych. W sytuacji kontroli skarbowej musisz udostępnić wszelką dokumentację urzędnikom do wglądu. Za sprawą kolorowych i praktycznych w użyciu segregatorów marki Esselte możesz łatwo i szybko umieścić dokument w odpowiednim, przeznaczonym dokładnie do tego celu miejscu. Na grzbiecie znajduje się specjalna naklejka z miejscem na wpisanie typu przechowywanych dokumentów (na przykład PIT, ZUS) lub rokiem podatkowym (na przykład 2020, 2021). Możesz w pełni dopasować je do swoich potrzeb.

Segregatory ofertowe – idealne do zaprezentowania oferty branżowej

Twoja działalność jest ściśle związana z osobistymi spotkaniami z klientami? Chcesz wypaść na każdej takiej sesji profesjonalnie? Przygotowujesz spersonalizowane wyceny, odrębne umowy i oferty? Zaprezentuj się z jak najlepszej strony! Skorzystaj z segregatora ofertowego, dzięki któremu umieścisz najważniejsze dokumenty w jednym miejscu. Będzie on także przydatny w przypadku osób ubiegających się o pracę w branżach, w których niezbędne jest portfolio. Wówczas swoje prace i projekty można zawrzeć w jednym, bezpiecznym i estetycznym miejscu, w którym łatwo o ich zaprezentowanie.

Przekładki do segregatora – kolorowe akcesoria ułatwiające utrzymanie porządku

Liczba dokumentów, które należy przechowywać przez kolejne lata podatkowe, potrafi przysporzyć o ból głowy. Z myślą o potrzebach osób prywatnych, ale też małych i średnich przedsiębiorcach stworzono przekładki do segregatorów. Dzięki nim łatwiej uporządkować papiery pod kątem odpowiednich działów czy lat podatkowych. Można do nich w razie potrzeby szybko i łatwo powrócić.