Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Internet Startupy

Czy Polacy dogonią MasterClass?

Do Something Great

Malowanie intuicyjne, szycie na maszynie czy gotowanie egzotycznych potraw na poziomie master chef’a – tego wszystkiego i wiele więcej już wkrótce każdy zainteresowany będzie mógł nauczyć się on line. Wykwalifikowani instruktorzy, przyjazna forma kursów video, najwyższa jakość merytoryczną i możliwość budowy i utrzymania relacji z internetową społecznością. Już wczesną jesienią na polskim rynku zadebiutuje platforma Do Something Great. Jedyne miejsce edukujące i łączące pasjonatów kreatywnego spędzania wolnego czasu.

Na pomysł start-up’u wpadła w tym roku czwórka przyjaciół – doświadczonych w biznesie, coachingu, rozwoju osobistym i branży szkoleniowej. Obserwując zagraniczne platformy szkoleniowe skupiające się na podnoszeniu kwalifikacji, takie jak MasterClass czy Udemy uznaliśmy, że naszym rodzimym odpowiednikiem zapewnimy pewną lukę – mówi Agnieszka Dudek, jedna z założycieli i wspólniczka Do Something Great. – Budowana platforma skupia się wokół tzw. miękkich umiejętności, które są doskonałą formą nie tylko rozwoju, ale przede wszystkim spędzania wolnego czasu, także ze znajomymi. Udostępniamy unikalną wiedzę w przyjaznej formie i dajemy możliwość budowy relacji interpersonalnych – dodaje.

Pierwsze kursy, z którymi wystartuje Do Something Great to m.in. gotowanie, robienie na drutach, szycie na maszynie, robótki szydełkowe, produkcja lamp z tykwy, malowanie intuicyjne, yoga, mindfulness i nauka pisania. Twórcy platformy planują nieustanne poszerzanie gamy kursów, zgodnie z aktualnymi trendami i potrzebami użytkowników. Z wszystkich materiałów edukacyjnych będzie można korzystać bez ograniczeń zostając abonentem platformy. Poziom cenowy dostępu do platformy będzie w zasięgu finansowych możliwości przeciętnego Polaka, a z całą pewnością przyniesie osobom lubiącym kreatywne spędzanie czasu więcej korzyści niż popularne serwisy streamingowe – mówi Agnieszka Dudek.

Dziś zespół Do Something Great skupia się na finalizacji prac technicznych nad platformą i budowie społeczności w social mediach. Chcemy łączyć ludzi o podobnych zainteresowaniach i celach i dawać im wartość dodaną. – opowiada Agnieszka Dudek – Jak pokazują nasze dane z pierwszych działań, nie brakuje osób wybierających kreatywność w domowym zaciszu. W obliczu zapowiadanej kolejnej fali pandemii tym bardziej spodziewamy się wzrostu popularności takich form spędzania czasu. Start platformy założyciele planują już na wrzesień 2021 roku. Będzie to też czas, gdy pojawi się oferta skierowana dla sektora B2B, której być może uda się zrewolucjonizować rynek benefitów pracowniczych.

Więcej:

https://www.facebook.com/dosg.eu

https://www.instagram.com/dosthgreat/