Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Pieniądze

Nowa oferta dla małoletnich w Banku Pocztowym

konto bank pocztowy start

Konto „w Porządku” w wariancie „Start”, bo tak właśnie nazywa się oferta, którą postanowił rozwinąć zarząd Banku Pocztowego, jest skierowana do osób między 13 a 25 rokiem życia. Bank Pocztowy pozwala teraz na jeszcze  łatwiejsze założenie rachunku dla osób tzw. „małoletnich” (do 18 roku życia). Założenie konta „w Porządku, Start” wymaga jedynie posiadania ważnej legitymacji szkolnej (może być to  również dowód osobisty lub paszport) i można je założyć w dowolnej placówce banku na terenie całego kraju. Warunkiem podpisania umowy w przypadku osób do 18 roku życia jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego. Użytkownicy dostają dostęp do bankowości online, w tym płatności mobilne Apple Pay i Google Pay oraz kartę płatniczą. Bank zapewnia również, iż w najbliższych tygodniach doda metodę płatności, niezwykle popularną w naszym kraju, Blik.

Konto „w Porządku Start”, co piątym zakładanym rachunkiem w Banku Pocztowym

Karolina Stefanowicz, Dyrektor Departamentu Produktów Depozytowych i Ubezpieczeń Banku Pocztowego podkreśla nową strategie biznesową, jaką jest otwieranie się na młodych. Jej zdaniem Bank Pocztowy staję lepiej postrzegany i bardziej atrakcyjny dla osób małoletnich.  Nowe rozwiązania sama opisuje jako „proste i nowoczesne”, a także „coraz bardziej cyfrowe” i dopasowane do młodzieży.

Wielkie możliwości dla najmłodszych

Oszczędność i samodzielność w dysponowaniu swoimi pieniędzmi to niewątpliwy plus oferty. Młodzi Klienci zakładając indywidualny rachunek mogą wypłacać gotówkę, robić przelewy, a także dokonywać płatności kartą, telefonem czy zegarkiem bez dodatkowej zgody przedstawiciela ustawowego w ramach tzw. limitu zwykłego zarządu – czyli „definiowanej przez rodzica/opiekuna łącznej kwoty wypłat, przelewów i płatności kartą.

Bank Pocztowy idzie z duchem czasu i pragnie mocniej zainwestować w polską młodzież. Dzięki wspieraniu nowoczesnych metod płatności i w dalszym ciągu niszowej oferty dla osób do 18 roku życia działania placówki mogą zakończyć się dużym sukcesem i zostać docenione przez nastolatków.

Opracował: Kacper Dubicki

źródło: Bank Pocztowy

 

 

Powiązane artykuły

Niebieska Linia z akcją informacyjną #ZatrzymajEpidemiePrzemocy

teoriabiznesu.pl

STX Next i CoderDojo zapraszają na warsztaty programowania dla dzieci

teoriabiznesu.pl

Premierowa edycja targów B2B Kids Trade Show

teoriabiznesu.pl