Santander udostępnił aplikację mobilną dostępną w języku ukraińskim i rosyjskim. Bank w tej chwili obsługuje 179 tys. cudzoziemców, dzięki czemu figuruje na pierwszych miejscach jeśli chodzi o wybór przez tą grupę klientów.
Ukraińcy wybierają Bank Santander
Największą grupę cudzoziemców wybierających usługi banku stanowią klienci z Ukrainy. Obecnie jest ich aż 105 tysięcy. Wynik ten nie powinien dziwić, a to ze względu na coraz większe zapotrzebowanie na pracowników z tego regionu. W zeszłym roku przybyło aż 43% więcej klientów niż w roku ubiegłym. Bank odnotowuje największe zainteresowanie swoimi ofertami przez osoby pracujące w wieku 20-30 lat, oraz studentów uczelni wyższych.
” Obcokrajowcy pracujący w Polsce chętniej korzystają z usług naszego banku. Dlatego w Santander Bank Polska, w myśl hasła „Bank Jaki Chcesz” dbamy, aby proces obsługi rachunku dla tej grupy klientów był przyjazny i intuicyjny” – czytamy na stronie Banku.
Największym powodzeniem cieszy się Konto Jakie Chcę z Kartą Dopasowaną i różnymi formami płatności. Osoby z Ukrainy korzystający z usług banku bardzo często korzystają także z bankowej aplikacji mobilnej – aż 80 procent cudzoziemców.
„Nasi klienci w ojczystym języku mogą również porozmawiać z konsultantem na infolinii czy zapoznać się z materiałami promocyjnymi „- mówi Dyrektor Departamentu Klienta Indywidualnego Santander Bank Polska.
Specjalna infolinia dla osób z Ukrainy działa w dni robocze w godzinach 8-17. Obywatele tego kraju ,mogą w łatwy sposób dowiedzieć się przez telefon o szczegółach oferty czy funkcjonalnościach produktów.
Aplikacja Santander mobile i bankowość internetowa Santander dostępne są w języku polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim. Dodatkowo z bankowości internetowej skorzystamy także w języku hiszpańskim.