Everli to obecnie najszybciej rozwijającą się w Europie platforma do robienia zakupów spożywczych online. Swoim zasięgiem objęła łącznie ponad 70 miast z Włoch, Francji, Czech i Polski. W naszym kraju usługa jest dostępna już w 23 miastach, a klienci mogą zamawiać z takich sklepów jak Carrefour, Kaufland, SPAR, Lidl, czy Biedronka. Everli nie zamyka się jednak na mniej znane marki sklepów spożywczych i stale poszerza swoją ofertę o lokalnych dostawców żywności.
Do zrobienia zakupów spożywczych online służy dedykowana aplikacja mobilna Everli lub jej odpowiednik w postaci strony internetowej. Użytkownik po dokonaniu rejestracji i podaniu adresu dostawy otrzymuje listę sklepów obsługiwanych przez Everli w tej okolicy. Wystarczy już tylko wybrać jeden z nich, umieścić towary w koszyku, wybrać preferowaną datę i godzinę dostawy zakupów i gotowe! Dedykowany Szoper kompletuje zamówienie, które następnie przekazuje w sposób bezkontaktowy o wskazanej porze.
Kto korzysta z platformy?
Rozwiązanie sprzyja szczególnie osobom zapracowanym, ceniącym sobie swój czas lub po prostu tym wszystkim, którzy nie lubią wypraw do sklepów. Z usługi korzystają chętnie rodziny, dla których zakupy to kolejny obowiązek, któremu trzeba poświęcić nawet kilka godzin. Platforma dociera również do osób czasowo lub trwale niezdolnych do samodzielnego wyjścia z domu w celu uzupełnienia zapasów żywności. Chodzi przede wszystkim o osoby z niepełnosprawnościami oraz osoby starsze, które o zrobienie zakupów za pomocą aplikacji mogą poprosić swoich bliskich lub opiekunów. Usługa zyskuje na wartości również w kontekście panującej epidemii koronawirusa. Nie tylko pozwala uniknąć przebywania na zatłoczonych halach zakupowych, ale dzięki bezgotówkowym formom płatności, zapewnia również bezkontaktowy odbiór zamówienia od Szopera.
W czym tkwi potencjał?
Everli to pierwsza platforma zakupowa, która świadczy usługi także na obszarach o małej lub średniej gęstości zaludnienia, dotychczas niedocenianych przez konkurencję. W samej Polsce objęła swoim zasięgiem 23 miasta, docierając do 9 milionów Polaków.
Z naszej oferty mogą korzystać m.in. mieszkańcy Białegostoku, Tych, Bytomia, Sosnowca, Trójmiasta, Piaseczna, Krakowa, Łodzi, Warszawy i Poznania. Odnotowujemy również ogromny wzrost liczby zamówień, który w lutym 2021 roku wyniósł 1000% w porównaniu do roku poprzedniego – przyznaje z dumą Dyrektor Generalna Everli Poland, Anna Podkowińska-Tretyn. – Nie zamierzamy jednak na tym poprzestać. Stale pracujemy nad powiększeniem sieci naszych partnerów, tak by oferta Everli stawała się coraz bardziej atrakcyjna i trafiała do jak największej liczby odbiorców – dodaje.
Nowych klientów przekonuje również szybka realizacja zamówień, a także kompleksowa obsługa. 90% zakupów dostarczanych jest do klientów maksymalnie następnego dnia, a w sytuacji, kiedy w sklepie brakuje zamówionego produktu, Szoper kontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia preferowanych zamienników. Aplikacja pozwala również wybrać opcję, w której to dostawca robiący zakupy sam zdecyduje o zamianie towaru na podobny lub zgodnie z życzeniem klienta pomija tę pozycję na liście, a jego cena zostaje odjęta od kwoty zamówienia.
Pierwsza firma e-grocery z modelem subskrypcyjnym
Everli jest pierwszą firmą e-grocery na rynku polskim, która wprowadziła model subskrypcji, oferując możliwość zoptymalizowania kosztów dostawy przy regularnych zakupach.
W celu ułatwienia i przyspieszenia procesu zakupowego Polaków, postanowiliśmy umożliwić korzystanie z miesięcznego lub rocznego abonamentu. W ramach tej kwoty, klient otrzymuje nieograniczoną liczbę darmowych dostaw oraz nie musi dopłacać do szybkich zakupów (do 3h). Jest to idealne rozwiązanie dla osób robiących regularne, np. cotygodniowe zakupy i chcących zoptymalizować koszty dostawy. – mówi Podkowińska-Tretyn.
Rozwój sektora e-grocery sprzyja inwestycjom
Zmieniające się nawyki zakupowe konsumentów w kierunku zakupów spożywczych online, to szybko rosnący trend w branży e-commerce. Everli jest jedną z tych firm, które wykorzystują tę szansę i dynamicznie się rozwijają. Zauważają to również międzynarodowi inwestorzy, którzy podczas ostatniej rundy finansowania serii C wsparli Everli kwotą w wysokości 100 mln USD. Pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój usługi, ekspansję nowych rynków, a także na wzmożone działania marketingowe i rozwój technologiczny.
O Everli
Everli to najszybciej rozwijająca się w Europie platforma służąca do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Użytkownicy Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego Szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu. Zakupy są dostarczane bezdotykowo, a wszystkie metody płatności mają formę bezgotówkową. Usługa jest już dostępna w 23 miastach Polski.