Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Eventy

II Kongres Made in Poland – najważniejsze cyfrowe wydarzenie dla rozwoju polskiej gospodarki

II Kongres Made in Poland

II Kongres Made in Poland to najważniejsze cyfrowe wydarzenie dla rozwoju polskiej gospodarki. Po ogromnym sukcesie jego pierwszej edycji, kolejna odsłona transmitowana będzie 01 – 02 lipca 2021 r. z siedziby Komisji Europejskiej w Berlinie.

Inicjatywa ma na celu promowanie tego, co polskie, tworząc przy tym nasz rodzimy patriotyzm do polskich produktów, usług oraz innowacji. Otwieramy drzwi nie tylko na polski rynek i polskich konsumentów, ale również na rynek zagraniczny. Promujemy dumę z polskiej jakości i doskonałości, kształtujemy świadomość konsumenta o  doświadczeniu, prestiżu i wysokim standardzie Polski na arenie międzynarodowej.

W obliczu nowych wyzwań i szybko zmieniającej się rzeczywistości, kluczową kwestią staje się wspieranie podmiotów polskiej gospodarki i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań. Dzięki wymianie doświadczeń i połączeniu eksperckiej wiedzy trzech filarów gospodarki biznesu, administracji i nauki  wypracowane zostaną możliwości, które otworzą nowe perspektywy rozwoju. Tworzymy idealną przestrzeń do rozmowy, współpracy i działania.

Grono blisko 30 000 uczestników będzie miało okazję wypowiedzieć się na temat kluczowych możliwości i rzucić nowe spojrzenie na kwestie gospodarcze. Partnerami poszczególnych paneli dyskusyjnych będą eksperci, którzy mają realny wpływ na funkcjonowanie danych sektorów gospodarki.

5 paneli dyskusyjnych

Nadchodzący Kongres to 5 paneli dyskusyjnych, w ramach których podejmowane będą najistotniejsze tematy związane z rozwojem ekonomicznym i społecznym: „Polska – kraj zielonej rewolucji”, „Nauka, biznes – siła polskich innowacji”, „Polish Success Story”, „Biznes bez granic”, „Rynek spożywczy w Polsce”. W ramach wydarzenia poruszone zostaną takie zagadnienia, jak kondycja gospodarcza producentów, wpływ programów rządowych na rozwój rodzimej gospodarki, rola firm rodzinnych, pozycja polskich producentów na arenie międzynarodowej czy wyzwania czekające polską gospodarkę.

Wśród Partnerów Kongresu Made in Poland II są:

Patronat honorowy: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR), Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP), Polska Akademia Nauk (PAN), Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej

Patronat Instytucjonalny: Polska Izba Handlu, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Izba Gospodarcza Energetyki i  Ochrony Środowiska, Polsko-Słowacka Izba Przemysłowo Handlowa, Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza, Polsko-Afrykańska Izba Przemysłowo-Handlowa

Partnerzy merytoryczni: Apator S.A., Bank Gospodarstwa Krajowego, Jaj-Pol Sp. z o.o., Saturn- Eko Sp. z o.o., Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Wibar Technology  Sp. z o.o., Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych, Centrum Medycyny Klinicznej DiMedical Sp. z o.o., QNA Technology Sp. z o.o., Volkswagen Poznań Sp. z o.o., WNM Group Sp. z o.o., Eyeshield, RENEX Sp. z o.o., Intereko Energia Sp. z o.o., Kostrzyńsko-Słubicka Specjalna Strefa Ekonomiczna,  Sitrax Sp. z o.o., RELPOL S.A., IGLOO Sp. z o.o., Atende Industries Sp. z o.o., Betacom S.A., Gmina Grodzisk Mazowiecki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych – ZUS

Partnerzy: Adamietz Sp. z o.o., Automationstechnik Sp. z o.o., GMINA MIĘDZYCHÓD, Endolink Sp. z o.o., PLASMA System S.A., “MDM Druk” Sp. z o. o. Sp.k, Piwniczanka, Illustro Szkolenia Doradztwo, DEMARKO Sp. z o. o. Sp.k, On Lemon Sp. z o. o. i wspólnicy sp. j., Pan Drwal sp. z o.o., PV Instalator Polska Grupa PVGE Sp. z o.o., Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości S.A., Van Berde Sp. z o.o. Sp. k., FAKRO Sp. z o. o., Zortrax S.A., Galan Logistics Sp. z o.o., HyperView sp. z o. o.

Patronat medialny: Grupa Interia, Gazeta Wyborcza, Forum Przedsiębiorczości, Biznes Plus, TVP Info, Rzeczpospolita, Staleo.pl, Zrobotyzowany.pl, WysokieNapiecie.pl, Energetyka24, Newspoint, Production Manager, Fintek, przedsiębiorcy@eu, Dziennik Warto Wiedzieć, Serwis Administracyjno-Samorządowy, Klub Integracji Europejskiej, eGospodarka.pl, PepeTV, Kapitał Polski

Organizator: Polska Agencja Przedsiębiorczości

Strona organizatora: https://kongresmip.pl

Współorganizator: Fundacja Europejski Fundusz Rozwoju Przedsiębiorczości

Powiązane artykuły

National Sales Congress – Najbardziej merytoryczny Kongres Sprzedaży

teoriabiznesu.pl

Golden Marketing Conference za nami – podsumowanie konferencji online

teoriabiznesu.pl

Wirtualny hackathon na 60-lecie KGHM Polska Miedź S.A.

teoriabiznesu.pl