Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Blisko ludzi Firma Reklama

Kampania Społeczna Biała Lilia – gwarancja bezpieczeństwa w lokalu gastronomicznym

BiałaL ilia - kampania

Patronat medialny

Główny pomysłodawcą, sponsorem oraz organizatorem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest firma Diversey Sp.z o.o. Pomysł narodził się już kilkanaście lat temu, który miał na celu wyróżnić lokale gastronomiczne, które utrzymywały wysoki poziom higieny jak również jakości serwowanych dań.

Cel Kampanii Społecznej Biała Lilia

Obecnie Głównym celem Kampanii Społecznej Biała Lilia jest wdrożenie wysokich standardów w restauracjach, kawiarniach i innych lokalach gastronomicznych w oparciu o czas w jakim jesteśmy czyli COVID-19.

Chcemy pokazać bezpieczne, spełniający obecne najwyższe standardy obiekty gastronomiczne, w których konsument poczuje się komfortowo i bezpiecznie w czasie pandemii. Chcemy pomóc lokalom gastronomicznym w powrocie do normalności i ponownemu budowaniu zaufania swoich klientów.
Dzięki odznaczeniu Biała Lilia klienci będą mieli pewność, że lokal gastronomiczny posiadający ten znak jest bezpieczny oraz, że właściciel zrobił wszystko aby zadbać o komfort psychiczny i bezpieczeństwo swoich klientów.

Dokładasz wszelkich starań, by Twój lokal spełniał wszystkie wymogi higieniczne, obowiązujące podczas pandemii COVID-19?…

Opublikowany przez Biała Lilia – gwarancja bezpieczeństwa w lokalu gastronomicznym Środa, 22 lipca 2020

 

Mamy świadomość, że wszyscy dokładają wszelkich starań by lokal spełniał wszystkie wymogi higieniczne. Pytanie to, czy klienci o tym wiedzą ? Dołączając do kampanii społecznej Biała Lilia my również pokażemy konsumentom, że poprzez współprace z partnerami, mediami oraz social media, taki lokal jest bezpieczny Będziemy promowali każdy lokal gastronomiczny, który dołączy do bezpłatnej Kampanii Społecznej Biała Lilia i otrzymał certyfikację.

Kampania obejmuje takie standardy jak HACCP, GHP i GMP, ale są one również zaktualizowane i zwalidowane przez ekspertów tak, aby w pełni uwzględniały specyfikę nowego, potencjalnego źródła zakażenia jakim jest SARS-Cov2.

 

Obecnie, kiedy jesteśmy narażeni na COVID-19, nie zachowanie tych standardów może przynieść katastrofalne efekty dla zdrowia.

Kampanię rozpoczęliśmy ale również zaczęliśmy promować praktycznie z dniem 1 lipca, oficjalnie w Warszawie. Założenie jest aby rozwijać Kampanię na inne regiony Polski, gdzie również będziemy chcieli dotrzeć do maksymalnie dużej liczby lokali gastronomicznych aby symbol Białej Lilii kojarzony był przez obecnych i nowych klientów z gwarancją bezpieczeństwa w lokalu gastronomicznym w czasie COVID-19.
Audyt.

Nasz audytor będzie weryfikował cały łańcuch żywieniowy w restauracji. począwszy od przyjęcia dostaw, po magazynowanie, obróbkę wstępną, pracę na kuchni, obsługę kelnerską, wyposażenie sali dla gości, procedury, itp. Jeżeli restaurator będzie zainteresowany, może oczywiście uczestniczyć w bezpłatnym audycie.

Czas trwania kampanii

Wizyta będzie umawiać na konkretny termin i przedział czasowy dogodny dla lokalu.
Właściciel będzie poproszony o przygotowanie niezbędnej dokumentacji. W zależności od wielkości lokalu wizyta będzie trwać od 2-4 godzin

Podkreślamy, że audyt to nie kontrola, nasza wizyta oczywiście opiera się o wynik ale naszym celem jest pomoc lokalom gastronomicznym i poinformowanie klientów, że w danym miejscu mogą się czuć bezpiecznie.

Czego Oczekujesz od restauracji w obecnym, trudnym czasie, podczas pandemii ? 🤔Wysokiej jakości?💎 Komfortu…

Opublikowany przez Biała Lilia – gwarancja bezpieczeństwa w lokalu gastronomicznym Środa, 15 lipca 2020

Powiązane artykuły

4 maja – Otwarte centra handlowe, hotele i biblioteki

teoriabiznesu.pl

Santander, mBank i PKO ostrzegają przed fałszywymi wiadomościami SMS

teoriabiznesu.pl

Polska zamyka granice. Kwarantanna dla przyjezdnych. Ograniczenie zgromadzeń

teoriabiznesu.pl