Patronat medialny
Wraz z Grupą MTP, zapraszamy na wydarzenie jakim jest Golden Marketing Conference, które odbędzie się 3 grudnia.
Zaprezentowane zostanie trzynaście tematów marketingowych, które pozwolą na lepsze dopasowanie oferty biznesowej, komunikacji i obranej strategii do grupy docelowej.
Temat przewodni i prelegenci
Tematem przewodnim wydarzenia jest środowisko eCommerce. Ponadto, branżowi eksperci zaprezentują prelekcje z obszaru employee advocacy, prawa w marketingu, e-sportu, Facebook Ads, Google Ads, Content & Influence Marketingu.
Na Golden Marketing Conference usłyszymy prelekcje:
- Tymoteusz Stengert, New Business Lead , Sylius
- Tomasz Grzemski, CEO i Co-Founder, Macopedia
- Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
- Krzysztof Marzec, CEO, DevaGroup
- Dawid Fucia, Sales Team Leader, edrone
- Marta Burchard, Digital Specialist, ToBilet.pl / r360
- Karolina Kałużyńska, PR Manager, Gameset
- Emilia Kusion, Dyrektor, CityDiet
- Bartosz Pilc, Radca prawny i partner, Core Law
- Paulina Mazur, Konsultantka HR, Propagatorka Odpowiedzialnego Employer Brandingu, Paulinamazur.com
- Piotr Bucki, Wykładowca, szkoleniowiec, Bucki Pro
- Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager, Citi Handlowy
- Justyna Oracz, Head of Communications, Fantasyexpo
- Daniel Bossy, Kreator Marketingu Internetowego, danielbossy.pl
Podobnie jak poprzednia edycja, Golden Marketing Conference będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC:
Facebook – https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/
Youtube – https://www.youtube.com/channel/UCq5BqQRFge4ya7symJ527qQ
Uczestnicy GMC Live vol. 3 będą mogli uzyskać certyfikat za udział właśnie w tym wydarzeniu.
GMC Live! vol. 3 jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne.
Link do strony wydarzenia: https://www.facebook.com/events/3232960723496124
Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:
- 204 177 – Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
- 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
- 5 073 – Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
- 1 528 – Reakcji pod relacją live.
- 147 – Udostępnienia transmisji online.*
*Dane przedstawiają moment zakończenia transmisji live w dniu 15 lipca.