Niewielu z nas wie, że od niedawna istnieje możliwość stworzenia własnej personalizowanej sieci komórkowej. Wraz z pojawieniem się na polskim rynku firmy Next Mobile budowa jej stała się nie tylko możliwa, ale i opłacalna.
Next Mobile wchodzi do Polski
Co daje posiadanie własnej sieci komórkowej? Poza promocją marki stanowi także wsparcie sprzedaży. Jest to doskonałe narzędzie komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. To także doskonała możliwość prowadzenia różnokierunkowych działań konsumencko – lojalnościowych, jak i tych z szeroko rozumianego marketingu i PRu.
Partner może ustalić własną nazwę sieci, która wyświetli się każdemu pozyskanemu Abonentowi. Spersonalizowane karty SIM są dodatkowym atutem w przypadku chęci budowania rozpoznawalności marki.
Next Mobile oferuje rozwiązanie, które staje się nie tylko skutecznym narzędziem marketingowym, ale i przynosi firmie dodatkowy przychód z zupełnie nowego, dotąd niedostępnego źródła, jakim jest prywatna sieć komórkowa.
Własna, spersonalizowana, także pod względem nazwy, sieć komórkowa była dotychczas dostępna poprzez największych polskich dostawców usług telekomunikacyjnych, a inwestycja przekraczała możliwości finansowe nawet dużych podmiotów gospodarczych. Rozwiązania Next Mobile praktycznie eliminują tę barierę, ponieważ daje szerokie spektrum możliwości praktycznie każdej firmie, przy jednorazowej inwestycji i co najważniejsze – bez kosztów stałych.
Promocja marki z Next Mobile
Next Mobile oferuje narzędzie służące do promocji marki, zwiększenia obrotów oraz wsparcia działań marketingowych. Poza łatwym i szybkim dostępem do klienta z dedykowaną treścią, własna sieć komórkowa jest także doskonałym wsparciem w działaniach Employer Branding’owych wewnątrz dużej firmy, służąc do rozwoju komunikacji korporacyjnej. Największe szanse na komercjalizację swojej sieci komórkowej mają oczywiście rozpoznawalne i lubiane marki, zrzeszające grupy lojalnych klientów, utożsamiających się z firmą, znane fundacje, chcące wspierać swoją działalność, czy też influencerzy i celebryci, mający swoich fanów.
Jak przekonuje Next Mobile, warto rozważyć benefity płynące z inwestycji we własną sieć komórkową. Może okazać się, że to nie tylko doskonałe narzędzie marketingowe, ale także źródło dodatkowych przychodów dla firmy. Infrastrukturę telekomunikacyjną dostarcza Plus.
Więcej informacji znajdziemy się na oficjalnej Next Mobile – https://www.nextmobile.pl/