Portal biznesowy – Wiadomości / Informacje / Porady
Aktualności Franczyza

Żabka sprzeda, Uber Eats dowiezie

sklepy

Biuro prasowe sieci sklepów Żabka poinformowało o nawiązaniu współpracy z Uber East – dostawcą zakupionych towarów, dzięki czemu kupujący otrzyma zakupy wprost pod drzwi. Usługa jest jak najbardziej na czasie, a to ze względu na panująca epidemię koronawirusa.

Zakupy z Żabki dostarczy Uber East

Franczyzodawca, rozszerzył tym samym usługę „Żabka do domu”. Obecnie coraz więcej klientów korzysta z usług dostawy produktów – jedzenia, ubrań itd. – wprost pod drzwi. Warszawa i Poznań to dwa miasta w których bez kontaktu z kurierem można odebrać towar zakupiony online. Jak podaje franczyzodawca:

“Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres. To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu. Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny “

Jak kupić produkty z Żabki z dostawą do domu?

W aplikacji Uber East, lub na stronie internetowej znajdziemy ikonę sklepu Żabka. Po wybraniu najbliższej lokalizacji można skompletować koszyk. Platforma podpowie najbliższy gdzie znajduje się najbliższy sklep oferujący taką usługę. Czas realizacji zamówienia to 30 minut od zatwierdzenia. W wypadku braku towaru, aplikacja zaproponuje wymianę produktu, jego usunięcie, lub umożliwi całkowite anulowanie zamówienia.

Obecnie klienci mogą wybrać produkty z listy 600 artykułów, w tym sałatki, napoje czy przekąski.

Uber East i Żabka stawiają na bezpieczeństwo

Jak przekonują firmy, istotne jest dla nich przestrzeganie bezpieczeństwa i higieny. Idąc tym tropem Uber East wdrożył szereg inicjatyw m.in.: bezkontaktowe dostawy – zamówienia zostawiane są pod drzwiami lub zgodnie życzeniem użytkownika, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (w tym za płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy

Powiązane artykuły

Black Friday – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów apeluje o czujność

teoriabiznesu.pl

Franczyza do 10 000 złotych.

teoriabiznesu.pl

Visa loteria w sklepach Żabka i Freshmarket

teoriabiznesu.pl