Santander poinformował o zmianach dotyczących wysyłania linków w wiadomościach SMS-owych i e-mailach. Już wkrótce będą one aktywne, a ich kliknięcie będzie skutkować przeniesieniem na stronę internetową banku.
Jak zapewnia Santander, dzięki temu klienci jeszcze szybciej i wygodniej dotrą do przekazywanych informacji.
Aktywne linki w banku Santander
Santander zwraca uwagę na kilka punktów dotyczących wysyłania aktywnych linków:
- Linki, które zamieścimy w SMS-ach i e-mailach, będą kierowały na naszą oficjalną stronę internetową.
- Nie poprosimy Cię o podanie hasła, danych do logowania czy danych kart płatniczych, ani nie zamieścimy linków do stron, na których takie dane trzeba wpisać.
- Link nie będzie ukryty pod słowami kluczowymi (hiperłączem), dlatego pisząc np. o naszych oddziałach, podamy taki link: www.santander.pl/przydatne-informacje/placowki-i-bankomaty.
- Jeśli otrzymasz SMS lub e-mail, który Cię zaniepokoi, skontaktuj się z nami pod nr 1 9999 (opłata wg taryfy operatora).
Więcej informacji dotyczących wyłudzeń danych za pomocą fałszywych linków znajdziemy na stronie:
https://www.santander.pl/klient-indywidualny/bankowosc-internetowa/bezpieczne-bankowanie/phishing
Zobacz także: Konto Jakie Chcę – opłaty w 2021 roku: