Klienci mBanku muszą przygotować się na podwyżkę. W wiadomości mailowej, jak i aplikacji mobilnej, mBank poinformował o konieczności podniesienia opłat za niektóre usługi.
Mail od mBanku
Podwyżki dosięgną zarówno klientów indywidualnych, jak przedsiębiorców posiadających konto a mBanku. Poniżej przytaczamy fragment wiadomości mailowej jaką otrzymali klienci.
Rozumiemy, jak ważna jest nowoczesna bankowość dla Twojej firmy, dlatego regularnie wprowadzamy nowe produkty i usprawniamy te, które już znasz.
(…)
Już wkrótce, między innymi, zobaczysz w serwisie transakcyjnym informacje o swoich kontach w innych bankach. Chcemy nadal zapewniać Ci najlepsze rozwiązania.
Jak wskazuje mBank, powodem podwyżki jest obniżka stóp procentowych.
Jednak w 2020 r. Rada Polityki Pieniężnej trzykrotnie obniżyła stopy procentowe. To wpływa na naszą działalność, w tym rozwój oferowanych produktów i usług. Dlatego podwyższamy niektóre ceny.
Więcej informacji dotyczących zmian dostępnych jest na stronie mBanku pod linkiem:
Firmy: https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/firmy/post,9132.html
Klienci indywidualni: https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywidualny/post,9131,podwyzszamy-oplaty-i-prowizje-za-niektore-produkty-i-uslugi.html
Najważniejsze podwyżki w mBanku od marca
mBank wylicza najważniejsze zmiany w swoim cenniku oraz radzi, jak można zminimalizować koszty prowadzenia konta.
- podnosimy prowizję za odnowienie kredytu odnawialnego (od 4 stycznia 2021 r,)
- podnosimy niektóre opłaty dotyczące kart debetowych oraz kredytowych,
- wprowadzamy prowizję 4% za wszystkie transakcje kartami (do konta i kredytowymi): w loteriach i totalizatorach, w kasynach (również internetowych), salonach gier, zakładach bukmacherskich,
- wzrosną opłaty za wpłaty i wypłaty gotówki w placówkach.